۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۴۷۰۲۸۹
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

روش دشمن برای نابودی جمهوری اسلامی نسبت به گذشته تغییر کرده است

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه نخستین جرقه مقابله با فتنه گران در روز 8 دی‌ماه از سوی مردم انقلابی آذربایجان شرقی زده شد، گفت: نتیجه حرکت انقلابی مردم آذربایجان آن بود که در روز نهم دی‌ماه مردم کل کشور برای سرکوب کردن فتنه گران به پا خاستند و فریاد وحدت و انجسام را سر دادند.
حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر

حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان اینکه هشتم و نهم دی‌ماه حماسه دیگری از حضور مردم در مقابله با توطئه‌های دشمنان بود، گفت: مردم ایران بار دیگر پیرو رهبر خود بار دیگر دست دشمنان اسلام را از نظام اسلامی کوتاه کردند.

وی با اشاره به اینکه روشهای دشمنان برای تضعیف قدرت و نابودی ایران نسبت به گذشته تغییر کرده است، افزود: دشمنان روشهای مختلفی برای براندازی نظام و انقلاب اسلامی ایران بهره می برند و استکبار جهانی هر لحظه برای نابودی ایران اسلامی تلاش می‌کند، اما قدرت کنونی ایران در منطقه خواب را برای دشمنان آشفته کرده است.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی ترویج بی‌حجابی و بدحجابی را یکی از سیاستهای غربیها برای از بین بردن ارزشهای دین اسلام در کشور عنوان کرد وگفت: بی‌حجابی و بدحجابی به معنی آزادی نیست بلکه نشانه‌ای نفوذ فرهنگی غربیها در جامعه اسلامی است که شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌های معاند بر روی آن سرمایه گذاری کرده اند.

وی بابیان این‌که استکبار جهانی هر 10 سال یک‌بار برای ایجاد فتنه در کشورهای مسلمان برنامه‌ریزی می‌کند، بیان داشت: نمونه‌ای برنامه‌های استکبار جهانی برای ایجاد فتنه در سالهای 78 و 88 بود که همه در فتنه 88 دیدند فتنه‌گران در روز عاشورا به مقدسات دینی و مذهبی اهانت کردند و پرچمهای عاشورایی را به سخره گرفتند.

حجت الاسلام حاجی زاده مهم ترین دلیل شکست فتنه ۸۸ را ولایت فقیه و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران  از ولایت دانست و تأکید کرد: عده‌ای در فتنه 88 با ناامن کردن خیابانها و ایجاد آشوب در واقع به دنبال تحقق اهداف شوم دشمنان جمهوری اسلامی ایران بودند.

وی با بیان اینکه نخستین جرقه مقابله با فتنه گران در روز 8 دی‌ماه توسط مردم انقلابی آذربایجان شرقی زده شد، تصریح کرد: نتیجه حرکت انقلابی مردم آذربایجان آن بود که در روز نهم دی‌ماه مردم کل کشور برای سرکوب کردن فتنه گران به پا خاستند و فریاد وحدت و انجسام را سر دادند.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی مردم آذربایجان را حامی همیشگی ولایت و انقلاب دانست و تأکید کرد: مردم آذربایجان هیچ گاه رهبر خود را تنها نخواهند گذاشت و همیشه تاریخ از اسلام و انقلاب اسلامی تا پای جان دفاع و صیانت خواهند کرد./854/302/ب3

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
نتیجه حرکت انقلابی مردم آذربایجان آن بود که در روز نهم دی‌ماه مردم کل کشور برای سرکوب کردن فتنه گران به پا خاستند و فریاد وحدت و انجسام را سر دادند.
0
0