۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۴۷۰۳۲۱
امام جمعه الشتر:

آگاه سازی جوانان راه مقابه با توطئه های استکبار است

امام جمعه الشتر با اشاره به تلاش دشمن در عرصه های گوناگون برای ضربه زدن به اصل نظام اسلامی گفت: راه مقابله با این توطئه های دشمن آگاه سازی جوانان از طرح هجمه های گوناگون و اهداف شوم آن برای ضربه زدن به نظام است.
امام جمعه الشتر

حجت الاسلام سید سجاد موسوی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به توطئه های دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی بیان داشت: استکبار در راستای برهم زدن اقتدار نظام از شیوه های گوناگونی استفاده می کند.

وی فشارهای اقتصادی، تحریمها، گسترش مذاهب انحرافی و دیگر هجمه ها در زمینه های گوناگون از جمله برنامه های دشمن و استکبار برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی است.

امام جمعه الشتر با اشاره به موفقیتهای نظام اسلامی در ابعاد نظامی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی اظهار داشت: این موفقیتها و دستاوردهای نظام موجب هراس دشمن بوده و آنان با طرح دسیسه های گوناگون در پی ضربه زدن به اصل نظام هستند.

وی با تأکید بر ضرورت بیان و تبیین دستاوردهای نظام برای آحاد مردم به ویژه نسل جوان خاطرنشان کرد: در سایه تبیین دستاوردها و موفقیتهای نظام جمهوری اسلامی برای قشر جوان و آینده کشور می توان جلوی ضربه دشمن را گرفت.

هدف استکبار از معرفی ناکارآمد بودن نظام، ضربه به اصل نظام و انقلاب است

حجت الاسلام موسوی افزود: دشمن در قالب طرح دسیسه های گوناگون و معرفی کردن ناکارآمد بودن نظام در پی ایجاد فاصله بین نسل جوان و آینده و کمرنگ کردن ارزشهای اسلامی بوده و راه مقابله با این توطئه بیداری و آگاهی نسل جوان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن از امکانات تبلیغاتی گسترده ای برای ضربه زدن به اصل نظام، باورها و اعتقادات آحاد مردم به ویژه جوانان ما بهره می برد، گفت: در اینجا ضروری است فعالیتهای تبلیغی و فرهنگی ما نیز گسترده تر شود.

امام جمعه الشتر توطئه دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی را مولود همان جنگ نرمی عنوان کرد که رهبر معظم انقلاب بارها بر هوشیاری در برابر این دسیسه دشمن تأکید کردند و گفت: فعالان و افسران جنگ نرم در این زمینه مسؤولیت خطیری بر دوش دارند.

وی در ادامه تأکید کرد: باید در عرصه جنگ نرم ترفندهای فریب کارانه دشمن را شناسایی و در ابعاد گوناگون بررسی و به مقابله پرداخت.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: با تبیین واقعیتهای انجام شده در عرصه های گوناگون از تخریبات هدفمند دشمن جلوگیری کرد و جلوی کینه ورزی دشمن گرفته شود.

وی یادآور شد: راه مقابله با استکبار و هجمه های دشمن در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی آگاه سازی آحاد مردم به ویژه نسل جوان از هجمه ها و دسیسه های دشمن است که باید اهداف شوم استکبار را به نسل جوان معرفی کنیم./9459/302/ب3

ارسال نظرات