۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۴۷۰۳۵۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد؛

ضرورت بالا بردن آگاهی برای مقابله با حوادث

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: حوادث در کمین بشر هستند اما حوادث قابل کنترل و تغییر است و باید با تلاش و آگاهی‌های لازم مسیر صحیح را برای نسل‌های آینده هموار کنیم، گاهی در محاصره حوادث هستیم که خودمان سبب آن شده‌ایم.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار رییس سازمان مدیریت بحران کشور اظهار داشت: بسیاری از مسائل طبیعی مانند اجتماعی، سیاسی و نظامی و بیماری‌ها به خود انسان‌ها برمی‌گردد و خود این افراد سبب مشکلاتی می‌شوند.

وی گفت: دو درصد امور در جامعه خارج از حیطه بشر و 98 درصد مقدمات و امور در دست خود بشر است، باید ما با خود بنگریم که چه اقداماتی را انجام می‌دهیم که دچاری بیماری و مشکلات دیگری می‌شویم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه سلامتی و بیماری در دست خود ما است، افزود: خدا در مقابل ناراحتی‌ها و سختی‌هایی که به انسان می‌رسد اجر و پاداش می‌دهد اما این اتفاق وقتی صورت می‌گیرد که مسیر صحیح و درست را برویم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه آگاهی کافی و علم و دانش و همچنین تزکیه و تعهد از پیام‌های انبیای الهی است که اگر به آن عمل کنیم موفق می‌شویم، تصریح کرد: آنچه که می‌دانیم و به آن عمل نمی‌کنیم و عمل نکردن به دانسته‌ها در جامعه جرم است.

وی ادامه داد: حوادث در کمین بشر هستند اما حوادث قابل کنترل و تغییر است و باید با تلاش و آگاهی‌های لازم مسیر صحیح را برای نسل‌های آینده هموار کنیم، گاهی در محاصره حوادث هستیم که خودمان سبب آن شده‌ایم./203/880/ب1

ارسال نظرات