۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۴۷۰۳۶۵
نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام صادق استان بوشهر:

ملت ایران هرگز تهدید توخالی قدرت‌های مادی را به‌حساب نمی‌آورد

حجت‌الاسلام دشتی گفت: فتنه‌گران که در خصومت علیه انقلاب، پیروی بی‌چون‌وچرای خود را از دشمنان تابلو دار بیرونی به اثبات رساندند، هم در نقش جاسوسی و ستون پنجم برای اعمال فشارها و تحریم‌های اقتصادی، با دشمنان ما در یک جبهه قرار گرفتند و هم با مشوش کردن اوضاع داخلی از طریق آشوب‌های خیابانی و دروغ‌پراکنی‌های رسانه‌ای، برای دشمنان بیرونی ما این‌طور القا کردند که انسجام ملی ازهم‌گسیخته است.
حجت‌الاسلام دشتی

حجت‌الاسلام حسین دشتی نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، با اشاره به نقش فتنه در ایجاد تحریم‌های جدید علیه ایران، گفت: دشمنان ما همواره دنبال یافتن هر بهانه‌ای برای ضربه و فشار علیه نظام جمهوری اسلامی هستند که با توجه به تجارب به‌دست‌آمده از گزینه حمله نظامی در دوران دفاع مقدس و اثبات ناکارآمدی آن در تضعیف و نابودی انقلاب و نظام اسلامی، آن‌ها گزینه اعمال تهدیدات نیمه سخت و نرم را به کار بسته‌اند که از شاخص‌ترین آن‌ها، اعمال تحریم‌های اقتصادی است.

فتنه‌گران در خصومت علیه انقلاب، از دشمنان تابلو دار بیرونی پیروی کردند

وی افزود: فتنه‌گران که در خصومت علیه انقلاب، پیروی بی‌چون‌وچرای خود را از دشمنان تابلو دار بیرونی به اثبات رساندند، هم در نقش جاسوسی و ستون پنجم برای اعمال فشارها و تحریم‌های اقتصادی، با دشمنان ما در یک جبهه قرار گرفتند و هم با مشوش کردن اوضاع داخلی از طریق آشوب‌های خیابانی و دروغ‌پراکنی‌های رسانه‌ای، برای دشمنان بیرونی ما این‌طور القا کردند که انسجام ملی ازهم‌گسیخته است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار داشت: دشمنان نیز با مشاهده چنین وضعیتی، با استفاده از غول‌های عظیم رسانه‌ای و خبری، سیل اتهامات بی‌اساس خود علیه ایران اسلامی نظیر نقض حقوق بشر، حمایت از تروریسم و غیره را به‌عنوان بهانه اعمال فشار و تحریم، به‌خوبی برجسته کردند.

حجت‌الاسلام دشتی ادامه داد: فتنه‌گران نیز، عملاً به اتخاذ مواضع حمایت‌آمیز نسبت به این تحریم‌ها و فشارها روی آوردند که البته درنهایت، هردوی آن‌ها به شکست و بن‌بست رسیدند؛ چون عامل قدرتمند اتحاد و پیوند عمیق و ناگسستنی بین رهبری و مردم حول محور اسلام و ارزش‌های اسلامی، همواره سد مستحکم نظام در برابر همه تهدیدات است.

وی بابیان نقش فتنه در ناامن کردن کشور و ایجاد شکاف اجتماعی، ابراز داشت: بزرگ‌ترین عامل ایجاد و گسترش شکاف اجتماعی، عنصر ظلم است که دقیقاً در نقطه مقابل عدل قرار دارد و سبب می‌شود تا هیچ‌چیزی در سر جای حقیقی خودش نتواند قرار بگیرد.

فتنه‌انگیزی، ظلم آشکار به اسلام و انقلاب اسلامی بود

نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: فتنه‌انگیزی، درواقع ظلم آشکاری بود که فتنه‌گران در اثر دوری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و اتحاد با دشمنان، نسبت به اسلام، انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی که در رأس آن‌ها نظام جمهوری اسلامی است، روا داشتند.

حجت‌الاسلام دشتی اضافه کرد: فتنه‌گران، فرصت عظیم و بی‌بدیل مشارکت خیره‌کننده 85 درصدی مردم در انتخابات، که می‌توانست مؤلفه‌های اقتدار ایران در عرصه‌های داخلی و خارجی را تقویت کند، با ایجاد درگیری‌ها و کدورت‌های سیاسی و اجتماعی ضایع کردند.

وی خاطرنشان کرد: در فتنه 88، چند صباحی شرایط کشور از امنیت مطلوب فاصله گرفت اما حضور حماسی و دشمن‌شکن مردم زیر بیرق مقام معظم رهبری در یوم‌الله 9 دی، بساط فتنه‌گران را در هم پیچید.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اذعان داشت: همواره باید مدنظر داشت که هر جا عنصر فتنه‌گر یا تفکر فتنه بتواند عرض‌اندام کند، در همان‌جا شکاف اجتماعی نیز نمایان خواهد شد.

حجت‌الاسلام دشتی تأکید کرد: باید با فتنه و فتنه‌گر در هر لباسی و به هر نامی که باشد، سرسختانه به ستیز رفت تا آرامش در تمام ابعاد آن، همواره بر شئون کشور حاکم باشد.

حمایت غرب از فتنه گران، در نوع خود  بی‌سابقه بود

وی بابیان اینکه حمایت علنی و آشکار آمریکا و غرب از فتنه‌گران، در نوع خود بی‌سابقه بود، عنوان کرد: آن‌ها با تصور غلط پیروزی فتنه‌گران، نه‌تنها تمام امکانات پیشرفته رسانه‌ای خود را به میدان آوردند، بلکه علناً از سران جنایتکار و خائن فتنه، با ذکر نام، حمایت کردند و هر حربه‌ای را به کار بستند تا بلکه بتوانند مانع از شکست اصحاب و سران فتنه شوند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در ادامه گفت: اما بازهم اشتباه کردند، زیرا آن‌ها تصور می‌کردند که ملت ایران هم، مانند فتنه‌گران، برای قدرت و هیمنه پوشالی آن‌ها ارزش قائل است یا آن را به‌حساب می‌آورد.

ملت ایران هرگز تهدیدات قدرت‌های مادی را به‌حساب نمی‌آورد

حجت‌الاسلام دشتی یادآور شد: ملت ایران که همواره در همه عرصه‌ها و مقاطع تاریخ انقلاب، تاج بندگی خدا را بر سر داشته و هیچ‌گاه با طواغیت دنیا کنار نیامده است، هرگز تشرها و تهدیدات توخالی قدرت‌های مادی را به‌حساب نمی‌آورد و به مبارزه بی‌امان خود برمدار و محور اعتقاد به خدا، ادامه می‌دهد و ان شاالله همیشه هم پیروز است./302/846/ب1

ارسال نظرات