۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۴۷۰۳۹۴
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

مردم آذربایجان در خط مقدم دفاع از حریم ولایت هستند

حجت الاسلام کاملی فر گفت: مردم آذربایجان با حماسه تاریخی 8 دی ثابت کردند که در خط مقدم دفاع از حریم ولایت هستند.
حجت الاسلام کاملی فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی‌فر، نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی عصر امروز در جمع روحانیان، ائمه جمعه و جماعات مساجد استان با بیان این‌که مردم آذربایجان با حماسه تاریخی 8 دی ثابت کردند که در خط مقدم دفاع از حریم ولایت هستند، اظهار داشت: حرکت خودجوش مردم آذربایجان نشان از عمق وفاداری و بصیرت مردم تبریز بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم تبریز یک روز قبل از 9 دی با حضور در خیابان‌ها علیه فتنه‌گران به پاخاستند و با شعارهای کوبنده خود به دشمنان ثابت کردند که آذربایجان بیدار و تکیه‌گاه ولایت فقیه است، این حضور خودجوش مقدمه حضور میلیونی ملت ایران در حماسه 9 دی بود.

حجت الاسلام کاملی فر با بیان این‌که بصیرت، آگاهی و ولایت‌مداری مردم همواره پرچم اگاهی و دشمن ستیزی را در این کشور برافراشته نگه خواهد داشت، تصریح کرد: حماسه 9 دی زیباترین تصویر تجلی عشق و ارادت ملت مسلمان ایران به انقلاب و اصل مترقی ولایت فقیه بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان این‌که تمام توطئه‌های دشمن با حضور میلیونی ملت در خیابان‌ها با شکست مواجه شد، افزود: آنچه مسلم است؛  9 دی روز وفاداری ملت به ولایت است، بزرگداشت یوم الله 9 دی یکی از مهم‌ترین شعائر اسلامی است، روحانیت نیز باید در تبیین ابعاد مختلف این حماسه تاریخی همت کند.

وی با بیان این‌که گرامیداشت سالروز 9 دی یک تکلیف الهی و سیاسی است، گفت: ملت ایران در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی ایران ثابت کرده اند که در دفاع از حریم ولایت، ارزش‌ها، آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی ایران همچون برخی خواص و نخبگان غفلت نمی کنند.

حجت الاسلام کاملی‌فر با تأکید بر این‌که مردم ایران امنیت کشور را ثمره خون شهدا و رهنمودهای داهیانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی می دانند، گفت: روحانیت نیز درد صیانت از مرزهای اعتقادی، فرهنگی و سیاسی نظام اسلامی ایران را دارد؛ حوزه های علمیه همچون گذشته اجازه نخواهد داد؛ عده ای فتنه‌گر امنیت کشور را بازیچه خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به این‌که دشمنان نظام هر لحظه با نقشه‌های جدید قصد ضربه به نظام و کم‌رنگ کردن حضور فعال کشور در منطقه را دارند، گفت: ۹ دی یک واقعه‌ تاریخی و نقطه‌ عطفی در تاریخ کشور است که هیچگاه فراموش نخواهد شد./202/935/ب1

ارسال نظرات