۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۴۷۰۴۷۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس:

توجه به قرآن کریم برکت و انسجام نظام اسلامی را به دنبال دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: مردم در حوزه معرفتی مشکلی ندارند اما مباحث قرآنی مهجور مانده است به همین دلیل باید راهکارهای مناسب و مختلف برای از بین بردن این مهجوریت پیگیری شود.
حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس، در کمیته قرآنی دهه فجر انقلاب اسلامی که با حضور تعدادی از اعضای این کمیته به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس برگزار شد، گفت: توجه به قرآن کریم، برکت و انسجام نظام اسلامی را به دنبال دارد.

وی در ادامه افزود: دهه فجر حرکتی است که باید به نسل نوجوان و جوان شناسانده شود و هر چه به سمت جلو حرکت می‌کنیم  باید با توجه به پیشرفت‌های مختلف در حوزه شکلی برنامه‌های جدید قرآنی ارائه دهیم.

حجت‌الاسلام مهرابی با بیان این که دین برگرفته از فطرت است، تصریح کرد: مردم در حوزه معرفتی مشکلی ندارند اما مباحث قرآنی مهجور مانده است به همین دلیل باید راهکارهای مناسب و مختلف برای از بین بردن این مهجوریت پیگیری شود.

وی ادامه داد: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، گفتمان‌هایی با موضوع قرآن و انقلاب اسلامی، استفاده از کلام امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در تبلیغات شکلی، دعوت از نخبگان قرآنی، برگزاری مسابقه با موضوع آیات برگزیده قرآن،  محفل انس با قرآن و مانند آن می‌تواند در شناساندن مفاهیم ناب قرآنی به افراد جامعه مفید و مؤثر باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به حماسه  ۹دی ماه ۸۸ ابراز کرد: هر زمان که سه شاخصه مردم، رهبری و مکتب در کنار هم باشند هیچ جریانی نمی‌تواند مانع خلق حماسه‌ای چون ۹ دی بشود.

وی تصریح کرد: برخی سعی دارند این حماسه را کمرنگ کنند بنابراین باید این‌گونه مناسبت‌ها را  حفظ و به آیندگان انتقال دهیم.

شایان ذکر است، در این جلسه که پیش از ظهر امروز برگزار شد، تعدادی از اعضای کمیته قرآنی دهه فجر همچون آموزش‌وپرورش، دانشگاه علوم پزشکی، صداوسیما، حوزه علمیه، دفتر امام‌جمعه، عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی، شهرداری و بنیاد شهید به بحث و تبادل‌نظر درباره راهکارهای گسترش فرهنگ قرآنی در دهه فجر انقلاب اسلامی پرداختند./202/919/ب1

ارسال نظرات