۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۴۷۰۴۷۲
ضرغامی در اصفهان:

حماسه 9 دی یک انقلاب بزرگ بود

عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: سران فتنه هتاکان به اهل بیت(ع) را امت خداجوی نامیدند و در برابر این بی حرمتی ها لال شدند.
عزت الله ضرغامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سید عزت الله ضرغامی عصر امروز در گردهمایی بزرگداشت حماسه نهم دی ماه در میدان انقلاب اصفهان، گفت: همیشه علاقمند بودم در میان مردم اصفهان قرار بگیرم و از پیشگامی اصفهانی ها در نهم دی سپاسگزاری کنم.

ضرغامی خاطر نشان کرد: خیلی خوب می دانم حضور مردم اصفهان در هشتم دی مثل پیشگامی در دفاع مقدس بسیار مهم و مؤثر و نقشی تعیین کننده در خلق حماسه نهم دی داشت.

عضو شورای عالی فضای مجازی حضور مردم در حماسه نهم دی ماه را بیانگر پایمال نشدن خون شهیدان عنوان کرد و افزود: بدانید که حماسه 9 دی در حد یک انقلاب بزرگ بود، چرا که مردم فراگیر و خودجوش و بدون کار تبلیغاتی و اطلاع رسانی به خیابانها آمدند و از خود و دستاوردهای انقلاب و شهدا دفاع کردند و به استکبار تو دهنی زدند.

وی با اشاره با بزرگ نمایی کردن حوادث سال 88 توسط رسانه های بیگانه، تصریح کرد: دشمنان با دیدن فتنه گران امیدوار شده بودند اما مردم در 9 دی آمدند و نشان دادند اینها توهمی بیش نیست و 9 دی سیلی محکم مردم به چهره استکبار و دشمنان داخلی و خارجی بود.

ضرغامی با بیان این که برخی خواص در فتنه امتحان بدی دادند، اظهار کرد: این خواص می دانند امکان تقلب در انتخابات وجود ندارد اما اینها نشان دادند که اغراض سیاسی خود را بر مصالح کشور مقدم می دانند، در سال 84 در انتخابات ریاست جمهوری کروبی نسبت به نتایج انتخابات اعتراض شدید نسبت به عملکرد دولت اصلاحات داشت و معتقد بود تقلب شده است، طرف مقابل او دولت اصلاحات بود و بی اعتنا به اعتراض کروبی نتایج را اعلام کرد و انتخابات به دور دوم رفت و تقدیر و تحسین بسیار هم از برگزاری انتخابات شد.

وی ادامه داد: چرا چنین روندی در سال 88 شکل نگرفت و از قانون و ولایت تبعیت نکردند؟ رهبری حتی اعلام کردند نتایج دیرتر اعلام شود و بازهم صندوقها شمارش شود اما نمایندگان کاندیدهای معترض گفتند بازهم شمارش شود و نتیجه تکرار شود ما قبول نمی کنیم چون هدفمان و مشکلمان چیز دیگری است، رهبری از اینها خواستند راه خود را با دشمنان قسم خورده خود جدا کنید اما اینها چنین کاری نکردند و طرفداران خود را که صادقانه به آنها رأی داده بودند را از دست دادند و تنها ماندند.

تلاش های فتنه گران برای تجمع های بزرگ همواره بی نتیجه ماند

رییس سابق رسانه ملی با اشاره به پشیمانی طرفداران موسوی و کروبی از رأی دادن به این دو نفر به علت حمایت آمریکا و اسرائیل ار آنها، عنوان کرد: تلاشهای فتنه گران برای تجمعات میلیونی و اعتراض در نماز جمعه هنواره بی تلاش ماند و مشخص شد اینها بسیار کم و ناچیز هستند، وزیر فراری ضد فرهنگ اصلاحات طرح اسب تروا را داد و گفت همه در 22 بهمن در میدان آزادی تجمع کنید و وسط برنامه نشانهای سبز را در بیاورید تا همه دنیا ببینند، تمام شبکه های جهانی برای اولین بار 22 بهمن را مستقیم پخش می کردند تا این طرح اسب تروا را پوشش دهند اما چنین اتفاقی رخ نداد و مشخص شد اسب تروا که هیچ خر تروا هم در حضور ملت ایران جرأت ابراز اندام ندارند.

ضرغامی با اشاره به بزرگواری و توجه رهبری به اعتراضات معترضین فتنه و برگزاری جلسات با سران فتنه و نمایندگان آنها به منظور رفع مشکلات، گفت: اینها به هیچ وجه حاضر به پذیرش قانون و منطق نبودند، رهبری در دوره دوم ریاست جمهوری خود موسوی را به عنوان نخست وزیر نمی پذیرفتند اما با فرمان امام که برخواسته از مصالحی بود پذیرفتند، علیرغم ناکار آمدی موسوی رهبر انقلاب از فرمان امام تبعیت کردند اما فتنه گران هرگز حاضر به پذیرش فرمان ولایت نشدند.

وی با اشاره به برخورد دوگانه برخی خواص در ایام فتنه، تصریح کرد: وقتی برخی از مردم علیه یک شخصی در برنامه زنده شعاری دادند رهبری دستور اصلاح و عذرخواهی از سوی صدا و سیما دادند، اما سؤال این است که رفتار این اشخاص در برابر بزرگواری های رهبری معظم علیرغم اینکه امام خمینی بسیار سخت با این جریانهای برانداز رفتار می کردند چگونه بود؟

سران فتنه در برابر بی حرمتی به امام حسین(ع) لال شدند

عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره به حرمت شکنی فتنه گران در روز عاشورا، اظهار کرد: رهبر انقلاب فرمودند با فتنه گرانی که نسبت به امام حسین(ع) بی حرمتی کردند مرز بندی کنید اما سران فتنه هتاکان به اهل بیت(ع) را امت خداجوی نامیدند و در برابر این بی حرمتی ها لال شدند، کسانی که در دنیا لال شدند و چشم بر حقیقت بستند، در برابر فتنه سکوت کردند و یا بسیار بد و سربسته راجع به فتنه حرف زدند که نمی شد آن را پخش کرد.

رییس اسبق رسانه ملی حضور در راهپیمایی 9 دی را افتخار دانست و افزود: زبانی که در نهم دی ماه شعار می دهد و از انقلاب اسلامی دفاع می کند و حامی ولایت است پس از مرگ نیز لال نخواهد ماند، شبکه های دشمن طرز تهیه کوکتل مولوتوف آموزش می دادند و رسما فعالیتهای فتنه گران را هدایت می کردند، مردم باید بدانند تمام بازی هایی که برای حقوق بشر در می آورند جز پوچی و دروغ چیزی نیست.

وی 9 دی را فرصتی برای معرفی و شناخت ابعاد مختلف فتنه عنوان کرد و گفت: ملت ما شایسته هر خدمتی است و این ملت نشان داد بصیرت خود را در غبار فتنه ها محفوظ می دارد، باید به ملت و سرمایه های بزرگی که داریم از جمله نیروی انسانی بسیار خود تکیه کنیم، اشتغال شرافتمندانه ترین درخواست مردم است و باید این مشکل برطرف شود./1304/پ201/ج

ارسال نظرات