۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷
کد خبر: ۴۷۰۴۹۰
استاد حوزه علمیه همدان:

مدعیان دروغین خط امام باید درباره اتفاقات فتنه 88 پاسخگو باشند

استاد حوزه علمیه همدان گفت: پیروی از خط امام اتمام نور است یا انفجار نور پس اگر پیرو خط امام هستند مگر مبانی انقلاب را از امام نشنیده اند و این سوال کماکان بی جواب مانده است و مدعیان دروغین خط امام چه جوابی خواهد داشت.
حماسه ۹ دی 9 دی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان حجت الاسلام جوادی استاد حوزه علمیه همدان در دیدار بسیج اساتید استان همدان که امشب در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد گفت:  رهبر معظم انقلاب فرمودند که فتنه 88 تنها چیزی نبود که در خیابان دیده شد بلکه کاری ریشه ای بود و هدف های بسیار خطرناکی در کار بود.

وی افزود: یک سوال علمی هنوز برای طرفداران فتنه وجود دارد آن این است که کسانی که پیروان خط امام هستند و آتش بیار معرکه بودند باید بگویند که امام مگر نفرمود انقلاب ما انفجار نور بود.

استاد حوزه علمیه همدان ابراز داشت: پیروی از خط امام اتمام نور است یا انفجار نور پس اگر پیرو خط امام هستند مگر مبانی انقلاب را از امام نشنیده اند و این سوال کماکان بی جواب مانده است و مدعیان دروغین خط امام چه جوابی خواهد داشت.

وی با اشاره به جایگاه دشمن شناسی و درس گرفتن از تاریخ اظهار داشت: تاریخ قضاوت خواهد کرد که حق کدام است و باطل کدام است و در نهایت حزب الله به وعده خداوند پیروز خواهد بود.

حجت الاسلام جوادی در پایان ابراز داشت: امسال مانند سال های گذشته تجدید بیعت با نماینده رهبر معظم انقلاب در استان همدان صورت گرفت و همه آحاد بسیج اساتید استان همزمان با حماسه 9 دی ارادت خود را به مقام والای ولایت اعلام کردند./979/202/ب3

ارسال نظرات