۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۴۷۰۴۹۷
امام جمعه رومشکان:

9 دی درس عبرتی برای دشمنان نظام است

امام جمعه رومشکان 9 دی را درس عبرتی برای دشمنان نظام دانست و گفت: این روز باید زنده بماند تا دشمنان نظام و انقلاب بدانند که مردم همواره پای ارزشهای نظام ایستاده و هیچ توطئه ای نمی تواند به نظام و انقلاب ضربه بزند.
9 دی

حجت الاسلام علی اکبر جمیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، فتنه 88 را حرکتی خطرناک برای نظام جمهوری اسلامی دانست و عنوان داشت: 9 دی بازتاب و حرکتی اثرگذار در خنثی کردن این فتنه بود.

وی با اشاره به اینکه گروهی با اختلاف 13 میلیون رأی و حضور نجومی در انتخابات در صدد ضربه زدن به نظام و ایجاد انقلابی مخملی بودند، افزود: دشمن انتخابات را ابزاری برای تحقق اهداف شوم خود قرار داده بود.

امام جمعه رومشکان تصریح کرد: در برگزاری انتخابات برای تحقق اهداف نظام و حفظ و برقراری امنیت و آرامش جامعه افرد نباید منافع شخصی خود را در نظر بگیرند بلکه باید بر اساس اهداف و آرمانهای انقلاب گام برداشته و از ختلافات دوری کنند، درصورتی که کاندیدای ما در انتخابات 88 خواسته و یا ناخواسته ابزار دست دشمن شده و مستحق مجازات هستند.

وی با بیان اینکه دشمن می خواست انقلاب را متقلب معرفی کند و با نام تقلب در پی ایجاد انقلاب مخملی بود، افزود: فتنه گران به اسلام و ارزشها اهانت کردند و این رفتارها از سوی ملت ایران پاسخ داده شد.

حجت الاسلام جمیاری با اشاره به حمایت خواص بی بصیرت از فتنه گران و دسیسه های دشمن یادآور شد: فتنه گران قلب انقلاب را هدف قرار داده بودند و با توهین به مقدسات، ارزشها، شهدای محرم قلب مردم را جریحه دار کرده و ملت ایران با اشاره رهبری در برابر فتنه گران ایستادند.

وی با اشاره به نقش فتنه گران در تشدید آشوبها خاطرنشان کرد: این افراد باید محاکمه شوند و مهم ترین خواسته ملت ایران همین است.

امام جمعه رومشکان با اشاره به اینکه جمعیت فتنه گران در برابر مردم همچون صفر در برابر بی شمار بود، افزود: حضور مردمی و خلق حماسه مردمی مشت محکمی به دهان استکبار بود.

وی با بیان اینکه 9دی انقلاب را در برابر هجمه های دشمن بیمه کرد، اظهار داشت: ملت ایران فتنه گران را در 9 دی از کشور بیرون راندند و این روز تاریخی باید زنده بماند تا درس عبرتی برای دشمنان باشد./9459/302/ب3

ارسال نظرات