۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۴۷۰۵۰۱
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد:

برجام، حاصل عبور از خطوط قرمز رهبری است

حسینی با بیان این که هوشیاری، بیداری و بصیرت مردم ایران اسلامی همواره به داد این انقلاب رسیده است، گفت: هر جا که مردم از بصیرت بهره نبردند ضربه خوردند و خسارات زیادی متحمل شدند، بصیرت و آگاهی همواره باید جزیی از بینش و نگرش مؤمنان باشد و در زمان ظهور نیز نیازمند بصیرت هستیم.
سید محمد حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، سید محمد حسینی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارشنبه شب در ویژه برنامه گرامیداشت حماسه نهم دی در مسجد امام سجاد(ع) فریدونکنار گفت: ایران اسلامی اوج ترقی و پیشرفت های خود را طی می کرد و در این بین بود که دشمن به فکر فتنه و براندازی نظام اسلامی برامد.

عضو شورای عالی فرهنگی سپاه پاسداران با بیان این که فتنه ۸۸ با هدف براندازی نظام اسلامی بود، افزود: در دولت نهم مردم طعم خدمت صادقانه را چشیده بودند و دشمن می خواست این خوشی را از دل مردم پاکسازی کند که عده ای خواسته یا ناخواسته با آنها همکاری کردند و آب به اسیاب دشمن ریختند.

استاد دانشگاه تهران با تاکید بر این که ایران دارای جایگاه رفیعی در منطقه است و دشمنان از این قدرت و نفوذ معنوی هراس دارد، اظهار داشت: دشمنان ملت ایران چاره ای جز اعتراف به قدرتمندی ایران ندارند و تنها چاره انها پذیرش خواسته های ایران اسلامی بود.

حسینی با اشاره به این که دست هایی کار را در داخل و خارج شروع کردند، گفت: شبکه های مجازی همه رسانه ها آغاز به فتنه کردتد تا ملت را از داخل متلاشی کنند، و مردم را علیه هم تحریک کنند تا راه ورود و نفوذ به کشور محیا شود.

وی با تاکید بر این که رهبر معظم انقلاب اسلامی با بردباری و صبوری هدایت این فتنه عظیم را هدایت کردند و با حضور به موقع در نماز جمعه و سخنرانی های به موقع جلوی فتنه را گرفتند، گفت: حامیان فتنه ۸۸، حتی انتخابات ۸۴ را نیز مورد قبول نمی دانستند، انتخاباتی که خودشان برگزار کرده بودند را زیر سؤوال بردند و هنوز که هنوزه نتیجه انتخابات ۸۴ را نپذیرفتند.

حسینی با اشاره به این که حضور ۴۰ میلیونی مردم در انتخابات سبب ترقی و پیشرفت حداکثری ایران اسلام در جهان می شد، گفت: دشمن همواره به دنبال جلوگیری از پیشرفت ها و صعودهای ملت ایران بوده و هست و به لطف خدا نقشه های دشمن در فتنه ۸۸ بر آب شد و اتهامات مطرح شده اعم از تقلب در انتخابات از بین رفت.

استاد دانشگاه تهران با تاکید بر این که تنها هدف دشمن در سال ۸۸ براندازی نظام اسلامی بود، گفت: دشمنی که در سال ۸۸ در پی براندازی نظام اسلامی بود امروز هم در سوریه و عراق و دیگر مناطق خاور میانه در پی از بین بردن پرچم مقاومت و اسلام هستند.

حسینی با بیان این که حکم محارب مشخص است، گفت: همه می دانیم که حکم محارب چیست، حال چه برسد به اینکه محارب با نظام باشد و دنبال نا آرامی در بین مردم باشد، اما جمهوری اسلامی با دست بالا آنها را در نظر گرفت و کمترین مجازات را برای انها در نظر گرفت.

عضو شورای عالی فرهنگی سپاه پاسداران با بیان این که جنبش سبز خود یک مغز متفکر برای استکبار جهانی بود و با همفکری با دشمنان در صدد از بین بردن نظام اسلامی بوده و هست، خاطر نشان کرد: اینها امروز دوباره به ترامپ نامه نوشتند که ایران را تحریم کنید چرا که ایران مثل داعش است، تحریم کنید تحریمی که برای جمهوری اسلام به مثل یک شوک باشد تا خسارات فراوانی نیز داشته باشد.

استاد دانشگاه تهران با بیان این که هوشیاری، بیداری و بصیرت مردم ایران اسلامی همواره به داد این انقلاب رسیده است، تصریح کرد: هر جا که مردم از بصیرت بهره نبردند ضربه خوردند و خسارات زیادی متحمل شدند، بصیرت و آگاهی همواره باید جزیی از بینش و نگرش مؤمنان باشد و در زمان ظهور نیز نیازمند بصیرت هستیم.

وی با اشاره به این که یاران و همراهان امام زمان دارای بصیرت هستند، گفت: اینکه روز نهم دی به عنوان روز بصیرت به تصویب رسید به دلیل نمایش بصیرت و آگاهی ملت ایران در نهم دی سال 88 بود و امروز کسانی که در آشوب سال ۸۸ دست داشتند به دنبال این هستند که این روز و این حماسه عظیم از دیدگان و اذهان مردم پاک شود.

استاد دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه کسانی که سر سفره انقلاب نشستند و استفاده کردند و امروز مدعی و طلبکار شدند، گفت: آینده انقلاب به نهم دی پیوند می خورد، برتری افرادی که در فتنه نقش داشتند آن روز در سطح ملی حضو  دارند و در عمل مخالف اسلام هستند و علنی  می گویند ما لیبرال هستیم.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد با اشاره به اینکه بزک کنندگان چهره دشمن در داخل می گویند به هسته نیازی نداریم، خاطر نشان کرد: آمریکا خود دارای هزاران کلاهک هسته ای است، روشنفکران داخلی باید بدانند نباید در برابر دشمنان کوتاه بیاییم چرا که تعامل با شیطان یک باخت بزرگ است.

استاد دانشگاه تهران با اشاره به تیتر یکی از نشریه های آمریکایی گفت: اندیشه دشمنان ما این است که در ایران میانه رو و تندرو نداریم و همه ملت ایران یک قماش هستند و گوش به فرمان ولی هستند.

حسینی با بیان اینکه آمریکا به تهعدات خود در برجام پایبند نیست، گفت: اینجا است که آقای وزیر خارجه روزی میگفت امضای آمریکا معتبر است، اما خود همین آقا در جلسه کمیسیون امنیت ملی اذعان داشت که اشتباه کرده و  این حاصل رد کردن خطوط قرمز رهبری و سرپیچی از فرمان ولی است چرا که آمریکا پس از ۶۳ سال از کودتای ۲۸ مرداد تا به حال در پی سود خود بوده است و مشکلات همه جهان زیر سر این شیطان بزرگ است.

عضو شورای عالی فرهنگی سپاه پاسداران در پایان با تاکید بر اینکه هر جا از اول انقلاب تا به امروز ما از فرمان رهبری تخطی کردیم همان جا ضربه خوردیم، گفت: در واقع جوانان از اندیشه های انقلاب دور شده اند و در این زمان جامعه باید زیر چتر و حمایت های رهبری به سربلندی برسد./950/201/ب3

ارسال نظرات