۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۴۷۰۵۱۴

نتایج آزمون سراسری قرآن آذربایجان شرقی اعلام شد

نتایج پانزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن کریم که در روزهای دوم و سوم دی به صورت الکترونیکی برگزار شد؛ قابل مشاهده در سایت www.fahmequran.ir است.
قرآن

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، نتایج پانزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن کریم اعلام شد و تمامی افرادی که در روزهای دوم و سوم دی ماه جاری در آزمون الکترونیکی «به سوی فهم قرآن» شرکت کرده اند می توانند با مراجعه به سایت آزمون www.fahmequran.ir از نتیجه نهایی آزمون مطلع و کارنامه خود را مشاهده کنند. کارکنان سایر دستگاه ها نیز می توانند نمره خود را از طریق لینک www.quranedu.ir/119 مشاهده کنند.
صدور گواهینامه 28 ساعت آموزش ضمن خدمت ویژه کارکنان دستگاه های دولتی که نمره قبولی کسب کرده اند از 11 دی آغاز می شود و تا پایان ماه جاری به ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها ارسال خواهد شد.
قرآن آموزان می توانند برای آگاهی از نتایج به آدرس سایت www.quranedu.ir و کلیه موسسات فرهنگی قرآن و عترت برای دریافت نتایج شرکت کنندگان موسسه خود به آدرس سایت www.quranedu.ir/azmoon/natayej مراجعه کنند.
پانزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن کریم در سه بخش شامل کارکنان دولت، قرآن آموزان موسسات قرآنی و داوطلبان آزاد برگزار شد. در بخش کارکنان دولت آزمون به صورت الکترونیکی و با حضور 4 هزار و ٣٠٠ نفر در سطح استان برگزار شد که در 2 بخش قرآن آموزان موسسه های قرآنی و داوطلبان آزاد نیز در رده سنی بالای 12 سال به صورت کتبی 1 هزار و ٥٢٥ نفر و در رده سنی زیر 12 سال به صورت شفاهی ٥٧٥ نفر حضور داشتند.
این آزمون در ١٨ رشته شامل حفظ جزءهای 30، 1، 3، 5، 10، 15 و 20 و کل قرآن کریم، رشته حفظ مفاهیم در 5 سطح مختلف، مفاهیم نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، اصول عقاید و تدبر جزء ٢٩ و ٣٠ برگزار شد.
شرکت کنندگان در این آزمون برای قبولی باید حد نصاب نمره در رشته های حفظ 70 از 100 و در رشته های مفاهیم 60 از100 را کسب می کردند.
براساس این گزارش به همه قبول شدگان گواهینامه معتبر از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا می شود و به تعدادی از قبول شدگان براساس قرعه جوایزی اهدا می شود.
اهدای 15 کمک هزینه حج عمره، 50 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، 100 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و 200 کمک هزینه 10 میلیون ریالی بخشی از این جوایز است./935/102/ب3

ارسال نظرات