۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۴۷۰۵۲۴
نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی مطرح کرد؛

آمریکا سرمنشاء فتنه 88 است

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: سر منشا فتنه 88 آمریکا است که برخی افراد در داخل سعی در بزک کردن چهره کریه آمریکا را دارند که حتی با برجام هم تحریم‌ها را لغو نکرده و با تمدید قانون داماتو برجام را نقض کرده است.
سران فتنه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت‎الاسلام عبدالرحیم سرایی، نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 9 دی که در مدرسه علمیه الزهرا(س) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: سر منشا فتنه 88 آمریکا است که عمال داخلی آن سعی در بزک کردن چهره کریه آمریکا را دارند که حتی با برجام هم تحریم‌ها را لغو نکرده و با تمدید قانون داماتو برجام را نقض کرده است.

وی با اشاره به ایستادگی مردم در برابر فتنه 88، افزود: ارزش 9 دی در تجلی اراده الهی و حضور مردم بود که انقلاب را بیمه کردند، امام خمینی(ره) این امت را شناخته بودند که برتر از مسلمانان صدر اسلام می‎دانستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به بدعهدی یاران امام علی(ع) در صدر اسلام، گفت: امام علی(ع) وقتی حکم جهاد میدادند یاران حضرت با حال خراب و اکراه گویا که آنان برای اعدام می برند، دعوت ایشان را اجابت می‎کردند در حالی که ملت ایران تابع رهبر فرزانه خود بوده و با هدایت و روشنگری ایشان فتنه‎های بسیاری را پشت سر گذاشته اند.

وی با اشاره به تحرکات منافقان و فتنه گران در سال 88 و هجمه آنان به اصل نظام دینی و تقیدات قلبی مردم، ادامه داد: وقتی مردم احساس کردند که بحث انتخابات نیست و بحث دین است آن هم دینی که 30 سال برای حفظ آن ملت ایران مبارزه کرده و همه مشکلات را تحمل کرده بودند، آگاه شده و به عمق فاجعه و فتنه پی بردند.

حجت الاسلام سرایی به نقش تدابیر رهبر معظم انقلاب در خنثی سازی فتنه 88 و مقابله با جریانهای تکفیری در سوریه که در راستای فتنه 88 و برای نابودی انقلاب اسلامی در اصل پایه ریزی شده اند، تصریح کرد: 100 متر داعش با بشار اسد فاصله داشت و تصمیم به خالی کردن دفتر ریاست جمهوری سوریه گرفته شد، ولی فقط یک نفر مخالفت کرد و آن رهبر نظام اسلامی بود که فرمودند باید بشار اسد حفظ شود.

وی به نقش مقاومت در پیروزی سوریه و آزادسازی حلب اشاره و اضافه کرد: اگر امثال قاسم سلیمانی نبوده و در برابر فتنه تکفیر مقاومت نمی کردند، امروز کربلا و نجفی هم نبود و هدف دشمنان به فتح سوریه محدود نمی شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه ما سرباز اهل بیتیم و بر اساس تعریف اهل بیت(ع) از شیعه با هر چه داریم به میدان آمده و از حق دفاع می کنیم، گفت: کسانی که تهمت می زنند که مستشاران ایرانی بخاطر پول به سوریه می روند، ببینند آیا کسی حاضر می شود خود را به خاطر پول با داعشی مواجه کند که اسیران خود را زنده زنده آتش می زنند؟

وی در ادامه با توجه به مقاومت ملت مومن و انقلابی ایران در برابر هر نوع فتنه ای و همراهی همه آزاداندیشان و آزادی خواهان جهان با این جریان، تصریح کرد: راه حضرت زینب(س) که یک تنه ایستاده و به مقابله با کفر و نفاق پرداختند راه امروز مبارزان و سربازان ما است.

حجت الاسلام سرایی در ادامه ضمن انتقاد از شیوه انتقال مفاهیم ارزشی دفاع مقدس به نسل حاضر، یادآور شد: کسانی که دروس دفاع مقدس ما را تدریس می کنند جوانان کیف به دست خامی هستند که هیچ وقت شرایط سخت جنگ را تجربه نکرده اند و داشتن مدرک شرط برای تدریس دروس دفاع مقدس یک قانون افتضاحی است که به معرفی درست دستاوردهای انقلاب لطمه زده است.

وی در پایان با اشاره به نفوذ جریانهای خاص در عرصه های تصمیم ساز نظام اسلامی و نقش این جریانها در ایجاد فتنه 88، خاطرنشان کرد: ظلم به نظام به اسم پیاده کردن قانون اتفاق افتاده و می افتد و به اسم مقابله با دروغ هر دروغ و تهمتی که می توانستند جریان فتنه به نظام بار کرده و می کنند./936/203/ب3

ارسال نظرات