۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۴۷۰۵۳۲
استاد حوزه علمیه:

9 دی روز تجدید بیعت با ولایت فقیه است

استاد حوزه علمیه 9 دی ماه را روز تجدید بیعت ملت بصیر ایران اسلامی با ولایت فقیه در اصنی نقاط کشور دانست و گفت: 9 دی روز میثاق امت با ولایت و روز بصیرت نامگذاری شده و این حماسه جاوید و ماندگار برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان ملت بصیر و انقلابی جمهوری اسلامی ایران افزود.
حجت الاسلام سهیل جعفری کارشناس مذهبی

حجت الاسلام سهیل جعفری استاد حوزه علمیه و کارشناس مذهبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، در خصوص 9 دی ماه سالگرد فتنه سال 88،9 دی ماه را روز تجدید بیعت ملت بصیر ایران اسلامی با ولایت فقیه در اصنی نقاط کشور دانست و بیان داشت: 9 دی روز میثاق امت با ولایت و روز بصیرت نامگذاری شده و این حماسه جاوید و ماندگار برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان ملت بصیر و انقلابی جمهوری اسلامی ایران افزود.

وی افزود: در خصوص حماسه 9 دی ماه باید اذعان کنیم این روز روز تجلی شعور انقلابی ملت عزیز ایران اسلامی است و آنچه در این روز اتفاق افتاد در هم پیچیدن طومار فتنه گران و پشتیبانان آنها در خارج از کشور بود که توسط مردم رقم خورد و به همگان ثابت شد که کسانی که در جریان فتنه 88 مقاصدشان را دنبال می کردند تنها به دنبال جریان انتخابات نبودند بلکه از جریان انتخابات به عنوان اهرمی برای از بین بردن انقلاب، اسلام و مقابله با جریان ولایت فقیه استفاده می کردند.

حجت الاسلام جعفری با تاکید براینکه مردم به درستی این جریان را فهمیدند و به قول فرمایش مقام معظم رهبری اقدامی به موقع انجام دادند، ابراز کرد: مردم توانستند با درک درستشان از این جریان طومار فتنه گران و سردمداران استکبار و استبداد جهانی را درهم بپیچند و آنها را در رسیدن به مقاصدشان ناکام بگذارند.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: مردم در جریان فتنه 9 دی در سال 88 به دنیا فهماندند که این نظام دارای ارزش، استحکام و مقاومت است و مردم در راه حفظ آرمان های نظام، امام راحل و مقام معظم رهبری و شهدا با هیچکسی سر سازش نخواهند داشت و هر کسی که بخواهد در مقابل این نظام بایستد مانند دوران جنگ تحمیلی از این نظام دفاع خواهند کرد.

 کارشناس مذهبی گفت: اگر جریاننات فتنه با پشتیبانی استکبار جهانی بخواهند در مقابل منویات نظام ایستادگی کنند مردم انقلابی و بصیر ایران اسلامی با سرلوحه قرار دادن فرمایش امام راحل که فرمودند: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیب نرسد همچون فتنه 88 به صحنه خواهند آمد.

حجت الاسلام جعفری یادآور شد: مردم در فتنه 88 به خوبی این قصه را درک کردند که استمرار و قوام این نظام تقویت جایگاه ولایت فقیه و مقام معظم رهبری است؛ از این رو جانانه به میدان آمدند و با عنایت خداوند جریان فتنه بعد از هشت ماه که در کشور و پایتخت جولان می داد را ناکام گذاشتند.

کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه جریان فتنه جنگ نرمی بود که از سوی کسانی که نظام را قبول نداشتند، ایجاد شد، بیان داشت: ملت ایران در این جریان آن جایگاه عزتمندی خود را در عرصه بین المللی ثابت کردند و به مسلمانان و آزادیخواهان دنیا امید و درس ایستادگی دادند.

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: 9 دی بواسطه حرکت عظیم مردم در تاریخ ماندگار شد و به همین دلیل باید این روز و مردم را بخاطر اتحاد و پشتیبانی از ولایت فقیه تکریم کنیم و به مردم یادآور شویم همیشه آگاه و هوشیار باشید و با پشتیبانی از ولایت فقیه دشمنان را در رسیدن به خواسته های خود ناکام بگذارید.

کارشناس مذهبی در پایان اظهار داشت: مسئوولان نظام در هر سطحی اعم از خرد و کلان که هستند باید برای تکریم از مردم خدمت خالصانه و صادقانه را سرلوحه کار خود قراردهند و با خدمت به مردم قدردان پشتیبانی آنها از نظام جمهوری اسلامی ایران باشند./842/302/ب3

ارسال نظرات