۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۴۷۰۵۷۷
نماینده سابق مجلس:

حماسه نهم دی پایان عمر فتنه گران بود

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان این که ماهیت براندازانه جریان فتنه با شعارهای داده شده در عاشورای 88 آشکار شد، گفت: پس از تلاش های منافقانه فتنه گران حماسه نهم دی در کل کشور شکل گرفت و همه مردم برای حمایت از ولایت و نظام آمدند و پاسخ چنین رفتاری در کل کشور یک جا داده شد.
نادران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، الیاس نادران، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی چهارشنبه شب در همایش نهم دی در حسینه قلتگاه بهشهر با اشاره به انتخابات سال 88، گفت: در آن مقطع هنوز صندوق ها باز نشده یکی از سران فتنه اعلام کرد براساس برآورد شهرستان ها من پیروز هستم و  باید دید چه کسی این پیروزی را به او القاء کرده است.

وی افزود: مشخص است که این فرد تنها نبوده و مهم است که کمیته صیانت از آراء را افرادی شکل دادند تا اعلام کنند که مردم به حکومتشان اعتماد ندارند و شما بیایید و کنترل کنید.

نادران با اشاره به این که بیانیه این کمیته و سخنانی که در انتخابات تقلب محسوب می شد بعد از انتخابات بوده است، گفت: مدعیان تقلب در انتخابات سال 88 می گفتند رییس جمهور آن مقطع سیب زمینی توزیع کرده و سهام عدالت داده و رأی آورده است.

نماینده سابق مجلس با بیان این که با مسأله تقلب در انتخابات می خواستند اصل سلامت و صحت انتخابات را زیر سؤال ببرند، گفت: مقام معظم رهبری واقعاً مظلوم واقع شده بودند که چنان مدیرانی در کشور مسؤول بودند.

وی با بیان این که همه مسائل پس از انتخابات مدیریت شده بود و وقتی مقام معظم رهبری جلسه گذاشتند و فرمودند حرفتان چیست، کسی حرفی نداشت و قبول کردند، گفت: بحث اصولگرایی و اصلاح طلبی نیست بلکه موضوع عده ای هستند که کمر بستند تا اصل نظام را زیر سؤال برده و از بین ببرند.

نادران با اشاره به این که تعداد جاسوسان آمریکایی در کشور ما 20 درصد بیشتر از زمان شاه است و دشمنی آمریکا با ما تمامی ندارد، افزود: بر اساس آمار همین افراد در تهران دو کاندیدای شاخص نزدیک بودند و در شهرستان ها متفاوت بود و در شهرهای کوچک و روستاها بسیار زیاد بود.

وی ادامه داد: باید جایی عملیات تقلب انتخاب را راه می انداختند که باورپذیری بالا باشد و در شمال شهر تهران آن را بسط دادند چون می دانستند مردم جنوب شهر و شهرستان ها به کی رأی دادند.

نماینده سابق مجلس با اشاره به این که فتنه گران پس از آن سخنرانی رییس جمهور سابق، قمه کش و اغتشاش گر جمع کرده بودند که در خیابان ها اغتشاش کنند، بیان داشت: در 22 خرداد مقام معظم رهبری در نماز جمعه تحلیل پدرانه دادند که تمام کنید اما برخی از افراد عمل نکردند و غیرمنصفانه و غیر صادقانه عمل کردند.

نادران با بیان این که یکی از مصیبت های فتنه این بود که فتنه گران در حفظ ارزش های نظام هیچ اقدامی انجام ندادند، گفت: اگر نظام تمکین می کرد که انتخابات باطل است آیا دوباره شورای نگهبان برگزار می کرد یا ناظران بین المللی و اصلاً معلوم بود که این آقایان رأی بیاورند.

وی با اشاره به این که مدعیان تقلب در انتخابات آتش فتنه را در کشور روشن کردند، افزود: کسی که دنبال احیای رأی است، هیچ گاه مسجد و پایگاه بسیج آتش نمی زد و مشخص است که این مسائل در حال ساماندهی برای ایجاد ماجرای دیگر بود.

نماینده سابق مجلس با بیان این که در روز قدس شعارها تغییر کرد و به قول خود آنها جنبش سبزی خارج از مرزبندی ها ایجاد شد، ادامه داد: گروه های مختلف آمدند و شعار «نه غزه نه لبنان جمهوری ایرانی» سر دادند.

نادران با اشاره به این که در فتنه ساده لوحانه عمل کردند و اصل نظام را نشانه رفتند و اکنون هم باید مراقب باشیم، خاطرنشان کرد: فتنه گران در عاشورا اصل وقاحت و کینه خود را از ریشه انقلاب اسلامی که بر گرفته از قیام اباعبدالله الحسین(ع) بود نشان دادند.

وی با بیان این که ماهیت براندازانه این جریان با شعارهای داده شده در عاشورای  88 آشکار شد، افزود: پس از تلاش های منافقانه فتنه گران حماسه نهم دی در کل کشور شکل گرفت و همه مردم برای حمایت از ولایت و نظام آمدند و پاسخ  چنین رفتاری در کل کشور یک جا داده شد./1317/202/ب2

ارسال نظرات