۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۴۷۰۵۹۵
آیت الله طه محمدی:

لجبازی ها و خودخواهی های برخی افراد سبب نفوذ دشمن در سال 88 شد

آیت الله طه محمدی گفت:‌ دشمنان انقلاب و نظام اسلامی از لجبازی ها، خودخواهی ها و دگم گرایی ها استفاده کردند و قائله ای ساختند که فاتحه انقلاب خوانده شود.
آیت الله طه محمدی

آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امام جمعه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به سالروز 9 دی، اظهار داشت: خداوند در قرآن می فرماید که مال و فرزندان سبب فتنه هستند، چرا که انسان را از اصل کار منحرف می کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در ماجرای سقیفه هنوز جنازه پیامبر(ص) بر روی زمین مانده بود و دفن نشده بود که در سقیفه جانشین پیامبر مشخص شد و دود آن 1400 سال پیش به چشم مردم رفت.

امام جمعه همدان با اشاره به ویژگی های فتنه، ابراز داشت: یکی از ویژگی های فتنه این است که فتنه گران در محلی می خزند و افکار مردم را مورد هجمه و انحراف قرار می دهند.

وی افزود: در فتنه 88 دخالت بیگانگان در کشور مشهود بود، البته از دشمن به غیر از این نمی توان انتظار داشت و دست کشورهای غربی و اروپایی و همچنین آل سعود در کار بود.

آیت الله طه محمدی یادآور شد :دشمنان انقلاب و نظام اسلامی از لجبازی ها، خودخواهی ها و دگم گرایی ها استفاده کردند و قائله ای ساختند که فاتحه انقلاب خوانده شود.

وی اظهار داشت: دشمنان داخلی و خارجی در پی آن بودند که ثمره خون شهدا را از بین ببرند و سرنوشت کشور ار دگرگون کنند که با بصیرت مردم این نقشه آنها نیز نقش بر آب شد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با اشاره به سکوت خواص در فتنه 88، افزود: در فتنه 88 خیلی از خواص رفوزه شدند و بخش اعظمی از خواص نیز با سربلندی بیرون آمدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ویژگی شیعه این است که با تأسی از امامان معصوم(ع) با بصیرت و هشیاری فتنه و دشمنان را شناسایی و در نطفه خفه می کند./979/302/ب2

ارسال نظرات