۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۴۷۰۶۲۲
امام جمعه جیرفت:

حماسه 9 دی نماد بصیرت و بیداری ملت ایران است

حجت الاسلام کرمی پور با بیان اینکه حماسه نهم دی‌ ماه سال 88 نماد بصیرت و بیداری ملت ایران و رسوایی دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی بود، گفت: نهم دی ‌ماه جلوه‌ای از غیرت و بصیرت ملت است و این روز به یاد ماندنی همواره در تارک تاریخ جمهوری اسلامی خواهد درخشید.
امام جمعه جیرفت

حجت الاسلام رضا کرمی پور امام جمعه جیرفت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: حرکت نافرجام دشمنان انقلاب در ایام انتخابات 88 با هدف خدشه‌دار کردن احساسات مردم علیه مهره‌های اساسی انقلاب شکل گرفت که با بصیرت و آگاهی مردم ایران و تداوم حرکت اقیانوسی در 9 دی، برای همیشه نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران شد.

وی با اشاره به اینکه یوم‌الله نهم دی، روز وحدت و همگرایی ملت ایران است، بیان کرد: نهم دی ‌ماه سال 88 یکی از روزهای سی‌ساله انقلاب است که اهمیت آن کمتر از حماسه ملت ایران در 22 بهمن نیست.

امام جمعه جیرفت ادامه داد: در حادثه نهم دی فتنه گران اصل نظام را زیر سئوال بردند و انتخابات بهانه بود و ضربه های سنگینی به نظام وارد کردند که اقدام آنان هرگز قابل بخشش نیست و مردم با حضور حماسی خود در 9 دی ماه پیوند خود را با ولایت و بصیرت بالا را به نمایش گذاشتند که سبب ناامیدی دشمن شد.

حجت الاسلام کرمی پور یادآور شد: آمادگی و انسجام مردم همیشه در صحنه ستودنی است و این پیروزی تاریخی در این روز بار دیگر رهبر انقلاب را خوشحال کرد و به فرموده ایشان در این روز مردم براساس وظیفه دینی خود به میدان آمدند تا به جهانیان ثابت کنند که بر خلاف تبلیغات فتنه‌گران، ضمن پایبندی به نظام جمهوری اسلامی از عزم و اراده دینی استواری برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: حماسه نهم دی‌ ماه سال 88 نماد بصیرت و بیداری ملت ایران و رسوایی دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی بود و این روز مهم و تاریخی در تقویم ایران، درخشش حضور جوانان و نوجوانانی است که در خیابان ‌ها و میادین حضور پرشکوه یافتند و با حضور خود صیانت از انقلاب اسلامی را ادامه دادند.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه روز نهم دی ‌ماه یکپارچگی ملت ایران برای حمایت از هویت و آرمان ‌های نظام جمهوری اسلامی، دفاع از ولایت فقیه، دفاع از رهبری و دفاع از ارزش‌های اسلامی بود، خاطرنشان کرد: ملت تاریخ‌ ساز ایران با الهام از دستورات دینی اسلام، اوج شور و شعور دینی، بصیرت سیاسی و ولایت مداری خود را در این روز به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام کرمی پور ابراز کرد: نهم دی ‌ماه جلوه‌ای از غیرت و بصیرت ملت است و این روز به یاد ماندنی همواره در تارک تاریخ جمهوری اسلامی خواهد درخشید و این روز تاریخی مظهر بصیرت و نفوذ ناپذیری ملت ایران در مقابل هرگونه فتنه و دسیسه دشمنان داخلی و خارجی است.

وی در پایان اضافه کرد: حادثه نهم دی نماد بصیرت و هوشمندی و در صحنه بودن حافظان انقلاب اسلامی یعنی ملت بیدار را می‌طلبید که با هدایتگری ‌های رهبر معظم انقلاب و لبیک امت انقلابی و ولایی در 9 دی چشمان فتنه کور شد./9709/302/ب3

ارسال نظرات