۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۴۷۰۶۳۲
امام جمعه زنجان:

اندیشه راهبردی انقلاب اسلامی گفتمان رایج جهانی است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: فکر و اندیشه راهبردی انقلاب اسلامی، ابهت استکبار جهانی را در هم شکسته و امروز شعار مرگ بر آمریکای مردم ایران، به گفتمان متداول مردم دنیا تبدیل شده است.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان علی خاتمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان امروز در کنگره بزرگداشت سالروز شهادت آیت الله غفاری در آذرشهر، اظهار داشت: آیت الله غفاری، ولایتمداری را در عمل ثابت کرد و تا پای جان در راه تحقق آرمان‌های نهضت اسلامی ایستاد.

وی با بیان این‌که علمای شیعه در نهضت‌های ضداستکباری همواره در طول تاریخ خود در خط مقدم مبارزات قرار داشتند، افزود: به برکت خون عالمان و مجاهدان راه حق، امروز کشورمان به ابرقدرت منطقه تبدیل و انقلاب اسلامی به دورترین مناطق جهان صادر شده است.

امام جمعه زنجان با بیان این‌که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان با توطئه‌ها، فتنه‌ها، تحریم‌ها، کارشکنی‌های سیاسی و فشارهای بین‌المللی به دنبال اجرای پروژه براندازی بوده‌اند، تصریح کرد: فکر و اندیشه راهبردی انقلاب اسلامی، ابهت استکبار جهانی را در هم شکست و امروز شعار مرگ بر آمریکای مردم ایران، به گفتمان متداول مردم دنیا تبدیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت حماسه 9 دی، اظهار داشت: مدیریت و قدرت ولایت فقیه در بسیج مردم علیه فتنه 88 نمونه بارزی از نقش مهم رهبری در جامعه اسلامی است و اگر درایت امام خامنه ای در آن  توطئه خطرناک نبود مسلما کشورمان به سرنوشت عراق و سوریه دچار می شد.

وی مردم آذربایجان را مدافعان پیشتاز اسلام و ولایت فقیه دانست و افزود: خطه قهرمان پرور آذربایجان در دوران انقلاب ، دفاع مقدس  و فتنه های متعدد، سربلند از امتحان بیرون آمده اند و با تقدیم شهدای گرانقدر از تمامی ارضی کشور و دین الهی حفاظت کرده اند.

همچنین آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پیامی به این کنگره، آیت الله شیخ حسین غفاری آذرشهری را افتخار جهان اسلام و مایه مباهات آذربایجان و آذرشهر دانست و اظهار داشت: این عالم مجاهد، شهید راه ولایت و رهبری و الگویی شاخص برای روحانیان و مبارزان راه اسلام است.

نماینده مردم آذربایججان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری در این پیام آورده است: شهید غفاری در دوران خفقان طاغوت با صدای رسا دشمنان خمینی را کافر دانست و حتی تکه تکه شدن پیکر مطهرش نیز او را از یاری کردن دین الهی و دفاع از انقلاب اسلامی منصرف نکرد./935/202/ب2

ارسال نظرات