۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۴۷۰۶۴۰

فراخوان جشنواره ملی «آیات» منتشر شد

با انتشار فراخوان جشنواره ملی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی «آیات»، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان دی ماه اعلام شد.
جشنواره ‌آیات

به گزارش خبرگزاری رسا، فراخوان جشنواره ملی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی «آیات»، از سوی دبیرخانه این جشنواره متشر شد.

اشاعه و ترویج فرهنگ قرآن و عترت، گسترش فعالیت های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با قرآن و سیره پاک ائمه معصومین(ع) گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه قرآن و سیره، شخصیت و معارف اهل بیت(ع) و سبک زندگی و کمک به انتشار گسترده تر آن از اهداف این جشنواره عنوان شده است.

از محورهای این جشنواره می توان به داستان های قرآن و عترت(ع)، اقتباس از داستان های قرآن کریم، زندگی و سیره پیامبر اسلام(ص) و دیگر پیامبران الهی از دیدگاه قرآن، زندگی و سیره معصومین(ع) و دیگر شخصیت های قرآنی، تمثیل های مرتبط با قرآن و عترت(ع) و مضامین و معارف دینی و قرآنی، اشاره کرد.

علاقمندان می توانند آثار خود در محورهای یاد شده را در دو بخش  فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی و در حوزه سینما(فیلمنامه های داستانی و مستند) و نمایش(متن نمایشنامه صحنه ای و خیابانی) را به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.

پایگاه اینترنتی  www.ayaategilan.ir برای مراجعه علاقمندان و ثبت نام در این جشنواره در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان جشنواره ملی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی آیات، اسفندماه ۹۵ در استان گیلان برگزار می شود./872/102/ب3

ارسال نظرات