۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۴۷۰۶۴۲
طالب زاده:

باید مسؤولان «کم‌کار» و «خطاکار» را به چالش کشید

طالب زاده گفت: به اعتقاد من کار مستند سازها از کار ده وزیر موثر‌تر است. خدارا شکر می‌کنم که جریان مستندسازی راه افتاده است.
طالب زاده

به گزارش خبرگزاری رسا، دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار با اشاره به برگزاری هفتمین دوره این جشنواره، اظهار کرد: خدا را شکر می کنم که توانستیم برای هفتمین دوره جشنواره عمار را برگزار کنیم. خدارا شکر می کنم که جریان مستندسازی راه افتاده است. به اعتقاد من کار مستند سازها از کار ده وزیر موثر‌تر است. وی افزود: در حال حاضر چند شبکه وجود دارد که بچه های انقلاب در آن فعالیت می‌کنند تا ببینیم چه اتفاقاتی در تولید می‌افتد. تعجب کردم که افراد مختلف از قشرهای مختلف برگزاری جشنواره عمار را تبریک می‌گفتند و حالا کیفیت آثار بالا رفته است و ما از این اتفاق خوشحالیم.

این مستندساز هم چنین تصریح کرد: بچه‌های مستند ما برای تولیدات دانشگاهی الگو شده‌اند و اینها افرادی هستند که با عقیده مستندسازی می‌کنند و این را مرهون هدایت خداوند می‌دانیم. ما باید با هوش پیش برویم و همه این‌ها به کارهای جوانان برمی‌گردد. امروز این فرصت برای جوانان وجود دارد که با ساخت آثار مناسب مسئولان را به چالش بکشند. زمان رشد فرهنگ اسلام ناب رسیده است؛ باید مسولین کم کار و خطا کار را به چالش کشید.

نادر طالب زاده با اشاره به پیشرفت های روز افزون جشنواره عمار تصریح کرد: از دوره دوم افراد مختلفی که بنده را می دیدند، این پیشرفت ها را تبریک می گفتند و بحمدالله هر ساله شاهد افزایش کمی و کیفی آثار جشنواره هستیم.

این مستند ساز، با بیان این که در برهه کنونی دشمنان ایران اسلامی با خودشان درگیر شده اند و زمان رشد و ترقی ایران اسلامی است، اظهار داشت: فرصتی برای جوانان پدید آمده تا با سوژه یابی های بی نظیر خود داشته ها و دستاوردهای انقلاب را به رخ بیگانگان بکشند./872/102/ب3

 

ارسال نظرات