۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۴۷۰۶۸۳
حجت الاسلام سالک:

هدف فتنه تخریب جایگاه ولایت فقیه بود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: غرب به رهبری آمریکا اقدام به سازماندهی نیروی های خود فروخته داخلی کرد به طوری که کنگره آمریکا 400 میلیون دلار در آن سال برای براندازی حکومت ایران تصویب کرد تا کمیته های مختلفی در ستاد فتنه تشکیل شود.
حجت الاسلام سالک

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان به نقل از روابط عمومی پایگاه هوایی هشتم شکاری اصفهان، مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در سالن آمفی تائتر پایگاه شکاری شهید بابایی، شب گذشته با سخنرانی حجت الاسلام احمد سالک نماینده محترم مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.

وی در ابتدا ضمن عرض سلام و خدا قوت به پرسنل پایگاه شکاری شهید بابایی و پدافند هوایی و خانواده های ایشان  شخصیت هایی چون شهدای والا مقام بابایی و صیاد شیرازی ها را نماد و سمبل بصیرت در ارتش خواند و افزود: ارتش ما یک ارتش مردمی بصیر و آگاه و آماده بود و نقش حیاتی در پیروزی و حفظ انقلاب داشته و دارد و امروز در بهترین جایگاه قرار دارد .

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در ادامه خاطرنشان کرد: حماسه مردم اصفهان در 8 دی 88 و مردم اصفهان چه قبل از انقلاب  و چه در زمان دفاع مقدس و چه در حال حاضر همیشه نشان داده اند که مردمی دارای بصیرت بالا بوده و همیشه با اسلام ،امام و رهبری هستند، به این جلسات نباید نگاه منطقه ای و شهرکی داشت بلکه این جلسات خط مقدم مبارزه با هجمه های سنگین فرهنگی و جنگ نرم دشمن است .

حجت الاسلام سالک ماهیت و اهداف فتنه 88 شامل دور کردن مردم از اندیشه های اسلام و رهبری دانست و ادامه داد: براندازی جمهوری اسلامی ،ایجاد طرح مذاکره برای تقویت تسلط امریکا بر ایران و دیگر اهداف که دنبال می شد اما مهمترین هدف انها انداختن ستون خیمه اسلام یعنی تخریب و تضعیف جایگاه  ولایت فقیه و مقام معظم رهبری بود.

وی ادامه داد: در این راه غرب به رهبری امریکا اقدام به سازماندهی نیروی های خود فروخته داخلی کرد بطوری که کنگره امریکا 400 میلیون  دلار در ان سال برای براندازی حکومت ایران تصویب کرد تا کمیته های مختلفی در ستاد فتنه تشکیل شود .

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از جمله آنها می توان به کمیته های مکان یابی جهت انجام عملیات ها و اغتشاشات – کمیته پشتیبانی و تدارکات ، کمیته رسانه ای جهت پوشش اتفاقات و کمیته عملیات که اینها همه با حمایت هاو برنامه ریزی های بنیادهای مختلف از جمله بنیاد سورس، کارنگی دیگر نهادهای آمریکایی و غربی تشکیل شده و اقدام نمودند.

وی افزود: اینها نشان داد که فتنه زنده است یعنی بخشی از حق و باطل مخلوط می شود و آدم های بی بصیرت در این مواقع دچار اشتباه شده و خواسته یا ناخواسته به دشمن کمک می نمایند.

حجت الاسلام سالک گفت: انسان باید سعی کند که همیشه با بصیرت حرکت نماید از عوامل تشکیل بصیرت در انسان می توان به ایمان به خدا، افزایش علم و دانایی و مبارزه باغفلت و جهل، تدبیر و تفکر در اعمال، صبر در امور، دشمن شناسی و جریان شناسی و اشاره نمود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم فهیم و با بصیرت ایران به ویژه مردم شریف اصفهان در نهم دی سال 1388 نشان دادند که همیشه پشتیبان نظام و رهبر خود بوده هستند و خواهند بود و به این جمله امام خمینی(ره) که فرمودند حفظ نظام جمهوری اسلامی از اوجب و واجبات است در صحنه های حساسی چون حماسه همیشه ماندگار نهم دی عمل می نمایند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از فرماندهان حامی تفکر بسیج پایگاه هوایی شهید بابایی تجلیل بعمل آمد./101/1304/ب1

ارسال نظرات