۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۴۷۰۶۹۵
فرمانده سپاه ابوالفضل لرستان:

بصیرت رمز خنثی سازی فتنه 88 بود

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بصیرت را امری خدادای دانست و گفت: بصیرت و هوشیاری ملت ایران موجب خنثی سازی فتنه 88 شد و این مهم راه مقابله با نفوذ دشمن است.
کشکولی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مرتضی کشکولی، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 9 دی که در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد، گفت: به گفته امام علی(ع) ریشه هر فتنه ای دارای دو محور دنیا پرستی و بدعت گرایی است.

وی با بیان اینکه برخی افراد با پیروزی انقلاب، اصل انقلاب اسلامی را قبول نداشتند، افزود: عده ای جذب شخصیت امام راحل شدند، تبعیت دوستانه از حضرت امام داشتند و در طول عمر انقلاب با این جبهه درگیر بودند، چراکه پس از رحلت امام(ره) برخی افراد تصور کردند می توانند اصول انقلاب را تغییر دهند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) در مقطع جنگ انقلاب اسلامی را بنا کردند و با پایان جنگ در سال 68 امام رحلت کردند، عنوان داشت: با پایان یافتن جنگ سرد دسیسه های دشمنان در قالب جنگ نرم آغاز شد.

وی با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب در رابطه با جنگ نرم دشمن و شبیخون فرهنگی، اظهار داشت: خواص الحق اعلام می کردند که به دنبال گفتمان فرهنگ هستند.

کشکولی از فتنه گران به عنوان خواص الحق یاد کرد و گفت: این خواص در ردیف خواص بی بصیرت بودند که جایگاه ولی فقیه درک نکرده بودند و این افراد انتخابات را راهی برای قدرت طلبی می دانستند.

وی با اشاره به اینکه این افراد برای رسیدن به قدرت در این مسیر حاضر به دروغگویی به مردم بودند، خاطرنشان کرد: این افراد انتخابات را جنگ قدرت احزاب دانسته و همواره در پی منفعت طلبی بودند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به قانون اساسی، انتخابات را بستری برای خدمت رسانی به مردم دانست و افزود: مردم مؤمن و با بصیرت ایران اسلامی در جریان انتخابات 88 و در سایه بصیرت و هوشیاری فریب دشمن را نخوردند و با خلق حماسه 9 دی فتنه فتنه گران را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه فتنه 88 آرام آرام از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد و از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تفکر فتنه گری در جامعه رشد کرد، خاطرنشان کرد: این فتنه ریشه ای، در انتخابات 88 نمایان شد.

کشکولی بصیرت را عامل خنثی سازی فتنه 88 دانست و بیان داشت: بصیرت امری خدادادی است و دل باید معرفت و معنویت یابد تا به مقام بصیرت برسد.

وی بصیرت را راه مقابله با نفوذ دشمن دانست و گفت: در سایه بصیرت و هوشیاری ملت ایران و تبعیت از رهبر معظم انقلاب هجمه نفوذ دشمن در هر زمینه ای خنثی می شود./9459/202/ب2

ارسال نظرات