۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۴۷۰۷۲۳
جانشین مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور:

بصیرت افزایی و روشنگری در انتخابات سال آتی از وظایف طلاب است

جانشین مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با بیان اینکه طلاب باید مردم را به سوی دفاع از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی سوق دهند، گفت: در انتخابات سال آتی بصیرت افزایی و روشنگری از وظایف طلاب بوده و باید در این بسیار زمینه کوشا باشند.
داراب کلاهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی اکبر داراب کلاهی، جانشین مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور، امروز در گردهمایی طلاب و روحانیان که در سالن آمفی تئاتر سپاه سیدالشهدا(ع) شهرری برگزار شد، گفت: امروز آسیای غرب و جهان اسلام در شرایط و دوره بسیار حساسی به سر می‌برد.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج طلاب تا به امروز توانسته حدود 160 هزار عالم، اساتید و طلبه را سازماندهی کند، ابراز کرد: پرورش و تربیت مربی در یازده رشته تخصصی و در بخشهای مختلف با حضور طلاب در استان قم برگزار شد، هدف از برگزاری این دوره‌ها نقش آفرینی و تاثیر گزاری طلاب در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... مورد نیاز جامعه بود.

حجت الاسلام علی اکبر داراب کلاهی ایجاد نشاط و امید در جامعه را از مهم‌ترین وظایف طلاب بیان و اظهار داشت: طلاب باید مردم را به سوی دفاع از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی سوق دهند و این از بزرگترین وظیفه روحانیت به شمار می‌رود.

جانشین مسوول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور بصیرت افزایی را از دیگر وظایف این قشر دانست و اظهار داشت: نقش آفرینی طلاب بسیجی باید بسیار قوی صورت بپذیرد تا آثار آن در جامعه کاملا محسوس باشد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری دوره 12 هستیم، گفت: در انتخابات سال آتی بصیرت افزایی و روشن‌گری از وظایف طلاب بوده و باید در این زمینه کوشا باشند./202/813/ب1

ارسال نظرات