۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۴۷۰۷۲۴
صبح امروز؛

راهپیمایی بزرگداشت حماسه 9 دی در مشهد برگزار شد

راهپیمایی بزرگداشت نهم دی، روز میثاق امت با ولایت با حضور پرشور مردم انقلابی مشهد مقدس از عرصه میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد.
بزرگداشت روز 9 دی در بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، راهپیمایی بزرگداشت نهم دی ماه، روز میثاق امت با ولایت صبح امروز با حضور پرشور مردم انقلابی مشهد مقدس از عرصه میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد.

طبق این گزارش در راهپیمایی امروز که شاهد حضور اقشار مختلف مردم، مسؤولان، علما و ایثارگران بود، مردم با سر دادن شعارهایی همچون «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه» و «ما همه سرباز تو ایم خامنه ای، گوش به فرمان تو ایم خامنه ای»، با ولایت تجدید بیعت کرده و از فتنه گران اعلام انزجار کردند.

سخنران ویژه راهپیمایی، آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس بود که پس از خاتمه یافتن راهپیمایی در بارگاه منور رضوی، رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر به ایراد سخنرانی پرداخت.

گفتنی است در مسیر راهپیمایی امروز، نمایشگاهی با موضوع فتنه 88 و مرور اتفاقات این سال برپا شد و مورد استقبال مردم و زائران امام هشتم(ع) قرار گرفت./203/820/ب1

ارسال نظرات