۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۴۷۰۷۴۳
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان:

احساس تکلیف مردم در 9 دی بی سابقه است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با اشاره به این که حرکت خودجوش مردمی در 9 دی بی سابقه است، گفت: احساس تکلیف بی سابقه مردم در 9 دی نقش کلیدی و بی بدیل آنها را بر همگان روشن ساخت.
نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام غلامرضا شفیع زاده، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، در حاشیه آیین بزرگداشت روز بصیرت که پیش از ظهر امروز در حسینیه ثارالله برگزار شد، با اشاره به نقش کلیدی مردم در خلق حماسه 9دی سال 88 ابراز داشت: 9 دی نتیجه حضور گسترده مردم به صورت خودجوش است که هیچ سازمان و نهادی مردم را برای حضور در این حماسه دعوت نکرد.

وی با بیان این که مناسبت های انقلاب اسلامی با ساماندهی از پیش تعیین شده و صبح ها برگزار می شود، اظهار داشت: احساس تکلیف مردم در 9 دی سبب شد که بدون در نظرگرفتن زمان و سازمان ها و ارگان ها در صحنه حضور پیدا کنند، شاهدیم که این اجتماع در ساعت 15 برگزار گردید.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با اشاره به حضور بی سابقه مردم در 9 دی سال 88 خاطرنشان کرد: کارشناسان مسائل سیاسی و اجتماعی به خوبی آگاهند که این حضور خودجوش در تاریخ انقلاب اسلامی بی سابقه است.

حجت الاسلام شفیع زاده نقش مردم را در 9 دی کلیدی و بی بدیل دانست و گفت: در کنار حضور مردم، هدایت ها و روشنگری ها و تبیین لایه های مختلف فتنه از سوی رهبرمعظم انقلاب را شاهد بودیم.

وی در پایان با اشاره به خطبه های رهبرمعظم انقلاب در نماز جمعه تیر سال 88 و تأثیر آنها بر مردم اظهار داشت: مردم ادای دین خود به انقلاب اسلامی را با حضور در 9دی ثابت کردند./203/9456/ب1

ارسال نظرات