۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۴۷۰۷۵۱
نماینده ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم حسنی:

ندای لبیک یاحسین آتش فتنه را خاموش کرد

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با اینکه ندای لبیک یاحسین(ع) آتش فتنه را سرد کرد، گفت: مردم عنصر محوری و تاثیرگذار انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و در روز نهم دیماه آنان به کید و ترفند دشمنان پی برده و به مقابله با جریان نفاق پرداختند.
فتنه 88

حجت الاسلام علی اصغر رضایی، نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، امروز در حاشیه گردهمایی بسیج طلاب و روحانیان و همایش نهم دیماه که در سالن آمفی تئاتر سپاه سیدالشهدا(ع) شهرری برگزار شد، گفت: فتنه 88 سبب شد ماه‌ها کشور در آتش آشوب شعله‌ور باشد.

وی با بیان اینکه تحمل فتنه 88 قریب به هشت ماه به منزله ناتوانی انقلاب نبود بلکه تحملی توام با اقتدار بود تا مردم بیدار شوند، ابراز کرد: مردم عنصر محوری و تاثیرگذار انقلاب اسلامی به شمار می‌روند به همین سبب لازم بود تا خود آنان به کید و ترفند دشمنان پی برده و به مقابله با جریان نفاق بپزدازند.

حجت الاسلام رضایی در تبیین اهداف فتنه گران، گفت: آنان با ایجاد نامنی استقلال و آزادی کشور را مورد هدف و تهدید قرار داده و براندازی انقلاب اسلامی و اصل نظام را دنبال می‌کردند که با حضور پرشور مردم در روز نهم دیماه آن هم با ندای لبیک یاحسین(ع) این آتش افروخته را سرد و حماسه‌ای تاریخی خلق کردند.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با بیان اینکه در فتنه 88 همه دشمنان انقلاب اعم از سلطنت طلبها، ضد انقلابهای داخلی و خارجی، منافقان و غیره حضور داشتند، تصریح کرد: سران فتنه سبب شدند تا دشمنان از این موقعیت و معرکه برای آتش افروزی استفاده کنند.

وی با تاکید به اینکه طلاب و بسیجیان باید ابعاد مختلف فتنه 88 را برای مردم تبیین کنند تا این مهم زمینه روشنگری و بصیرت افزایی بیشتر جامعه شود، بیان داشت: بیانات و بصیرت افزایی رهبر معظم انقلاب نقش محوری در خاموش ساختن آتش فتنه داشت.

حجت الاسلام رضایی در پایان خاطر نشان کرد: روشنگری، ایجاد گفتمان و تبیین ابعاد مختلف فتنه 88 مهمترین عامل بقاء یوم‌الله نهم دی است./202/813/ب1

ارسال نظرات