۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۴۷۰۷۵۵
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

دشمن به دنبال طراحی فتنه جدید برای کشور است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه نسبت به طراحی فتنه جدید از سوی دشمنان در کشور هشدار داد و خاطرنشان کرد: برای مبارزه با دشمن باید هوشیار باشیم و همه راه‌های نفوذ به کشور را ببندیم و گوش به فرمان ولایت باشیم
حجت الاسلام حاجی صادقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم گرامیداشت نهم دی در مجتمع اهل بیت(ع) ساری از حماسه نهم دی به عنوان یک اعجاز الهی یاد کرد و با بیان این که این حماسه عظیم با حضور هوشمندانه ملت ایران شکل گرفت، گفت: این حماسه عظیم آتش فتنه را در کشور خاموش کرد و دستاوردهای بسیاری برای نظام در بر داشت.

 

وی با بیان این که ملت ایران باید نسبت به این حماسه عظیم افتخار کنند، چون یک نعمت الهی برای این مردم است، افزود: فتنه گران در آن مقطع برای از بین بردن ارزش های حاکم در کشور طراحی گسترده ای داشتند.

 

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به این که نباید مسأله فتنه را پایان یافته بدانیم، گفت: موضوع فتنه هیچ گاه تمام نمی شود، چون دشمن در هر شرایطی برای برنامه ریزی به منظور فتنه در کشور استفاده می کند.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که دشمنان برای اجرای فتنه 88 سال ها برنامه ریزی و طراحی انجام دادند، افزود: اما هوشیاری و نگاه عالمانه مقام معظم رهبری فتنه دشمن را خنثی کرد.

 

وی با بیان این که فتنه 88 از سوی آمریکا و انگلیس طراحی شده بود، گفت: طرح فتنه 88 از سال 84 از سوی مک‌کین مطرح شد و برای اجرای آن سرمایه گذاری بسیاری انجام دادند.

 

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به این که همه بخش های فتنه 88 با برنامه و طراحی های از پیش تعیین شده از سوی دشمنان بود، افزود: ورود دشمن به فضای انتخاب و حمایت آنها از افراد خاص کاملاً هدفمند بوده است.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که سر اصلی فتنه 88 در اختیار آمریکایی ها بود، گفت: آمریکایی ها برنامه‌ریزی کرده بودند که از 12 نقطه جریان فتنه مورد حمایت شود و این اقدامات با حمایت 17 سفارتخانه انجام شود.

 

وی با بیان این که ولایت فقیه و بصیرت مردم موجب بی اثرشدن فتنه 88 شد، بیان داشت: دشمن با همه توان و سرمایه خود برای براندازی نظام آمده بود و برای رسیدن به این خواسته شوم خود مسأله تقلب در انتخابات را مطرح کردند.

 

حجت الاسلام حاجی صادقی به موضع گیری شفاف و قاطعانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه تهران اشاره کرد و با بیان این که سخنان مهم مقام معظم رهبری آتش فتنه را خاموش کرد، افزود: روشنگری های رهبری در خصوص فتنه موجب شد مردم در نهم دی با همه قدرت به خیابان ها بیایند.

 

وی از حماسه نهم دی به عنوان تیر خلاصی بر پیکره فتنه در کشور دانست و تصریح کرد: آن حضور با عظمت موجب شد بساط فتنه در کشور جمع شود.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که دشمنان پس از شکست های متعدد در عرصه ها و صحنه های مختلف همه توان خود را برای تضعیف جایگاه ولایت به کار گرفته اند، افزود: دشمن از جایگاه با عظمت ولایت و همچنین بصیرت دینی مردم کشورمان هراس دارد و همواره در جهت کمرنگ کردن نقش این دو عنصر مهم تلاش می کند.

 

حجت الاسلام حاجی صادقی در ادامه سخنان خود به تلاش دشمنان در جهت قداست زدایی از امام خمینی(ره) اشاره کرد و با بیان این که امروز دشمنان در این خصوص تلاش های بسیاری انجام می دهند، گفت: جامعه امروز باید مراقب این توطئه های دشمنان باشد تا در دام دشمن گرفتار نشوند.

 

وی در ادامه سخنان خود یکی از برنامه های مهم دشمنان علیه انقلاب و ولایت را ایجاد فاصله میان مردم و ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: دشمن چون نقش و جایگاه مهم ولایت را به خوبی درک کرده تلاش می کند میان مردم و حکومت اسلامی و رهبری فاصله بیاندازد.

 

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان این که مقام معظم رهبری همواره دغدغه مردم داشته و دارند، گفت: اگر امروز کشورمان در عرصه های مختلف به پیشرفت و توسعه مناسب دست یافته به دلیل رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

 

وی، فاصله گرفتن از ولایت و رهبری را موجب گمراهی و انحراف دانست و تصریح کرد: در طول تاریخ نیز هر جا مسلمانان از ولایت و رهبری بی بهره بودند، دشمنان به راحتی در میان آنها نفوذ کرده و از قدرت مناسبی برخوردار نبوده است.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، ملت بزرگ ایران عاشق و دلداده انقلاب و ولایت فقیه دانست و با بیان این که این مردم همیشه در صحنه همواره برای دفاع از انقلاب و نظام آماده اند، گفت: علیرغم همه توطئه های دشمنان، امروز یک پیوند عمیق و ناگسستنی میان مردم و ولایت وجود دارد.

 

وی با بیان این که دشمنان اسلام و انقلاب به خوبی می دانند تا زمانی که مردم و رهبری در کنار هم هستند به هیچ نتیجه ای نخواهد رسید، افزود: حرکت در مسیر ولایت فقیه عامل رشد و تعالی جامعه و همچنین خنثی شدن توطئه های دشمنان است.

 

حجت الاسلا حاجی صادقی در ادامه سخنان خود به جهان مدار شدن گفتمان انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: امروز انقلاب اسلامی و الگوهای برآمده از آن، قلوب ملت های آزادی خواه جهان را تسخیر کرده است.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، کمرنگ کردن آرمان ها و ارزش های انقلاب را یکی از توطئه های دشمنان برشمرد و خاطرنشان کرد: کمرنگ کردن جهت گیری های انقلابی و سوق دادن مردم به سمت رفاه طلبی و اشرافی گری از جمله دیگر برنامه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی است.

 

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران همه معادلات مستکبران را در منطقه بر هم زده است، گفت: امروز انقلاب اسلامی خطر بزرگی برای صهیونیست ها است و همین مسأله صهیونیست ها را به لرزه انداخته است.

 

حجت الاسلام حاجی صادقی در ادامه سخنان خود نسبت به طراحی فتنه جدید از سوی دشمنان در کشور هشدار داد و خاطرنشان کرد: برای مبارزه با دشمن باید هوشیار باشیم و همه راه‌های نفوذ به کشور را ببندیم و گوش به فرمان ولایت باشیم./950/202/ب

ارسال نظرات