۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۴۷۰۷۹۴
استاد حوزه علمیه:

ریشه های ظهور فتنه، ناآگاهی و جهل است

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه ریشه های ظهور فتنه ناآگاهی و جهل است، گفت: رعایت تقوای الهی و تقویت بصیرت سیاسی از عوامل بازدارنده در مقابل فتنه گران بوده و هوشیاری و بینش افراد جامعه را ارتقا می دهد.
9 دی 9 دی فتنه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی عصر امروز با حضور طلاب و اساتید و کارکنان حوزه علمیه خواهران شهرستان سنقر برگزار شد.

حجت الاسلام عباس صابری از مبلغان اعزامی از قم در این مراسم با اشاره به حماسه مردمی 9 دی 88 ابراز داشت: ریشه های ظهور فتنه، نا آگاهی و جهل است و تا زمانی که جهل، تعصب و بی تقوایی در جهان وجود دارد قتل فرزندان رسول امری عادی است.

استاد حوزه علمیه بیان داشت: غفلت از دشمن و توطئه های آنها و جاذبه های مادی نیز از دیگر ریشه های فتنه هستند.

وی مطرح کرد: تفرقه و اختلاف، خودبزرگ بینی، شایعه پراکنی، کارشکنی و توجیه گری از علل پیدایش فتنه در جامعه است.

حجت الاسلام صابری تاکید کرد: رعایت تقوای الهی و تقویت بصیرت سیاسی از عوامل بازدارنده در مقابل فتنه گران بوده و هوشیاری و بینش افراد جامعه را ارتقا می دهد.

مبلغ اعزامی از قم اظهار داشت: باید مراکز فتنه را شناسایی کرده و به مقابله با آنها پرداخت زیرا دشمنان در هر برهه زمانی به فتنه گری پرداخته و درصدد شکست نظام و ضربه زدن به آن بر می آیند.

این مسؤول عنوان داشت: باید در مقابل فتنه گری دشمنان به امام حق رجوع کرده و به پیروی از او پرداخت زیرا رهبری همواره در مقابل فتنه و توطئه دشمنان هوشیارانه عمل کرده و نقشه های آنها را خنثی می کند./203/857/ب1

ارسال نظرات