۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۴۷۰۸۰۰
استاد حوزه علمیه بابل:

9 دی تجلی بصیرت انقلابی مردم ایران بود

استاد حوزه علمیه بابل با اشاره به پیشگامی مردم ایران در مبارزه با فتنه، گفت: در حالی که بسیاری از خواص با سکوت خود زمینه عرض اندام فتنه گران را فراهم کردند، مردم با حضوری بی نظیر بصیرت انقلابی خود را نشان دادند.
عباس بابائیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه بابل امشب در مراسم گرامیداشت 9 دی در مسجد جامع مرزیکلا با اشاره به فضای فتنه بعد از انتخابات سال 88، گفت: تهمت تقلب در انتخابات رمز آغاز یک عملیات پیچیده دشمن علیه نظام اسلامی در قالب فتنه بود که حدود 7 ماه کشور به آشوب کشید و خسارت های سنگینی را در ابعاد مادی و معنوی بر کشور تحمیل کرد.

وی افزود: ماجرای فتنه 88 یک برنامه پیچیده از سوی دشمن بود که فضای بعد از انتخابات فرصت اجرای این نقشه پیچیده را مهیا کرد.

مسؤول سابق نمایندگی ولی فقیه در منطقه چهارم دریایی سپاه به نقش سران فتنه، فتنه گران  ساکتین فتنه پرداخت و اظهار داشت: سران فتنه با لجاجت، عدم تبعیت از ولایت فقیه و قانون زمینه هتاکی گسترده فتنه گران را به مقدسات و ارزشها ایجاد کردند و حتی با دادن بیانیه های متعدد آتش تهیه دشمنان برای هجمه به انقلاب را فراهم نمودند.

وی افزود: خواص ساکت در فتنه، با سکوت خود عقبه نظام اسلامی را در مواجهه با جریان فتنه خالی کردند اما این مردم بودند که بسیار جلوتر از خواص، بصیرت انقلابی خود را در حماسه 9 دی نشان دادند.

حجت الاسلام بابائیان به برخی از جنایات عوامل فتنه در سال 88 پرداخت و تصریح کرد: سران فتنه با اهانت به رای مردم در انتخابات با اختلاف 13 میلیونی، دموکراسی و حق حاکمیت مردم بر سرنوشت را که خود مدعی آن بودند، به چالش کشیدند.

وی ادامه داد: حمایت سران فتنه از آشوبگران و عناصر ضد انقلاب و خداجوی خواندن آنها پس از هتک حرمت به ساحت سیدالشهدا(ع) آتشفشان خشم ملت را شعله ور کرد و آنها را به صحنه تقابل با جریان فتنه کشاند.

امام جمعه مرزیکلا با اشاره به شعار مرحله به مرحله فتنه گران در اهانت به مقدسات، گفت: اهانت به ساحت امام راحل، شعار جمهوری ایرانی به جای جمهوری اسلامی، شعار نه غزه نه لبنان، شعار علیه ولایت فقیه و آتش کشیدن پرچم عزاداران حسینی نشان از برنامه های مدون از سوی دشمنان و اجرای عوامل فتنه گر داخلی آنها بود.

وی بصیرت و عمق پیوند مردم با ولایت را تضمنین کننده راه انقلاب و مقابله با فتنه های جدید دانست و اظهار داشت: مقام معظم رهبری با هدایت های پیامبرگونه خود و صبر در جریان فتنه غبارها را فرونشاند و حقیقت فتنه گران را آشکار کرد.

حجت الاسلام بابائیان ایستادگی مقام معظم رهبری در مقابل خواسته های غیر قانونی سران فتنه و حامیان آن را نشان از ایمان و قدرت الهی ولایت فقیه عنوان کرد و افزود: باید قدردان وجود مقام معظم رهبری به عنوان سکان دار کشتی نظام اسلامی باشیم تا این انقلاب زمینه ساز و پیوند دهنده با انقلاب جهانی حضرت ولی عصر(عج) باشد./202/1313/ب1

ارسال نظرات