۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵
کد خبر: ۴۷۰۸۱۸
استاد حوزه علمیه مازندران:

حماسه 9 دی، سند بصیرت و ولایت مداری ملت ایران است

استاد حوزه علمیه مازندران، نهم دی را سند بصیرت و ولایت مداری ملت ایران اسلامی دانست و گفت: متأسفانه جریانی در کشور تلاش می کند تا این حماسه عظیم و مردمی را کمرنگ کند.
امام جمعه گلوگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گلوگاه، حجت الاسلام سيد ابراهيم ميراحمدي، استاد حوزه علمیه مازندران عصر امروز در مراسمی که به مناسبت حماسه نهم دی در مسجد جامع شهرستان گلوگاه برگزار شد از نهم دي به عنوان يوم الله یاد کرد و با بیان این که دشمن به دنبال فراموشي این روز ماندگار است، گفت: امروز بدخواهان مي خواهد كه ما حادثه و حماسه بزرگ 9 دي را به فراموشي بسپاريم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان در طول اين انقلاب، به دنبال آن بودند كه عاشورا را فراموش كنيم چرا كه عاشورا منبع عبرت و درس آموزي بود، اظهار داشت: نهم دي همچون عاشورا و 22 بهمن، عبرت آموز و درس آموز است و بايد هر سال زنده نگه داشته شود و همه ما در بزرگداشت اين روز بزرگ و سرنوشت ساز تلاش كنيم.

حجت الاسلام ميراحمدي با بيان اينكه دشمن تلاش دارد تا جريان فتنه را ساده معنا كند و بگويد اين مسأله وهم فتنه است، يادآور شد: همچنان كه دشمنان در زمينه توطئه مي گفتند توهم توطئه است؛ در صورتي كه با آناليز جريان فتنه در مي يابيم كه دشمن با همه ابزار و نيرو وارد ميدان شد و با تمام افكار عليه ايران اسلامي وارد جنگ شد.

وي بيان داشت: دشمن در فتنه 88 همچون جنگ احزاب كه عليه شخص پيامبر وارد شدند احزاب مختلف عليه شخص رهبري وارد شدند و به بهانه تقلب در انتخابات، كه رمز فتنه از سوی دشمنان بود، با همين رمز وارد خيابان ها شده و رهبري و ولايت را نشانه رفتند.

امام جمعه گلوگاه ادامه داد: نبايد هيچ گاه از توطئه هاي دشمنان غافل شويم بلكه بايد بدانيم دشمن در شرايط مختلف بدترين حملات را عليه ما داشته است و اينكه در فتنه 88 در خيابان شعار مرگ بر اصل ولايت فقيه را سر مي دادند و در پي ديكته كردن رمز دشمنان و استكبار بودند همان حمايت از دشمن بود.

وي گفت: دشمنان و استكبار در فتنه 88، با آمدن در سطح خيابان ها، قرآن را آتش زدند، عكس امام راحل را آتش زدند و مسجد و جريان عاشورا جسارت كردند و دل مؤمنان و عاشوراييان را به درد آوردند و فتنه واقعي را به راه انداختند و اما ملت ما در 9 دي همه اين توطئه ها و فتنه ها را خنثي كردند.

حجت الاسلام ميراحمدي، افزود: فتنه به دنبال سرنگوني و از بين بردن ارزش هاي انقلاب بود و واقعي بود و به همین دلیل حماسه نهم دي هم بايد زنده نگه داشته شود و اجازه ندهيم كه دشمنان خواب فتنه ببينند كه اگر غفلت كرده و جهل بر ما حاكم شود و جريان فتنه را رها كنيم؛ مجدداً اين اتفاق در مدل، لباس و رمز ديگري وارد شود.

استاد دانشگاه بيان داشت: دشمني هاي دشمنان ما از بين نرفته است و در صدد آن هستند كه فتنه را بازسازي كنند و با آسيب شناسي نقاط ضعف خود در فتنه و همچنين شناسايي نقاط قوت ما با روش و متد ديگري وارد شده و بر جامعه و نظام ضربه بزند.

وي ادامه داد: دشمن در حال آن است كه بگويد از فتنه خبري نيست تا ما را بخواباند و در غفلت نگه دارد تا ما عليه برنامه هاي مختلف دشمنان موضع گيري نداشته و همچنان ساكت بمانيم و عكس العملي نشان ندهيم در حالي كه كشور ما آگاه است و عليه تحركات مختلف دشمنان وارد صحنه مي شود.

امام جمعه گلوگاه گفت: مقام معظم رهبری بارها بر جريان فتنه و خنثي كردن آن را يوم الله دانستند كه دشمنان ما نابود شدند و روزي بود كه مردم خودجوش وارد ميدان شدند و با حضور خود نقشه هاي دشمن را برملا كردند و اميدواريم با زنده نگه داشتن نهم دي جريان ولايت و انقلاب اسلامي ادامه يابد./202/1317/ب1

ارسال نظرات