۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۴۷۰۸۲۱
با سخنرانی ‌آیت الله ‌آملی لاریجانی؛

همایش بصیرتی 9 دی و یادواره شهدای روحانی در آمل برگزار شد

همایش بصیرتی نهم دی و یادواره شهدای روحانی با سخنرانی ‌آیت الله ‌آملی لاریجانی رییس قوه قضائیه و حضور پرشور و گسترده مردم در آمل برگزار شد.
آمل آمل آمل آمل آمل آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل امشب در همایش بصیرتی نهم دی و یادواره شهدای روحانی که در مصلی آمل برگزار شد اظهار داشت: روز نهم دی روز بصیرت و عهد و پیمان مجدد با مقام معظم رهبری و روز استکبارستیزی است.

وی تصریح کرد: آیت الله آملی لاریجانی برای دستگاه قضایی و حوزه علمیه تشیع جهان امروز و افتخاری بزرگ است.

امام جمعه آمل افزود: مردم مازندران در جریان انتخابات مجلس خبرگان رهبری رای نخست را به آیت الله آملی لاریجانی دادند و علاقه مند به بیت شما بوده و هستند.

حجت الاسلام مرتضوی ادامه داد: آیت الله آملی لاریجانی پرچمدار بزرگ بصیرت روز نهم دی و در جریان نهم دی مالک اشتر زمان بود و حقایق را برای مردم روشن کرد.

وی بیان داشت: مردم این نگاه آیت الله آملی لاریجانی را دوست داشته و علاقه مند به آن هستند و در جریان انتخابات مجلس خبرگان رهبری با هجمه های تبلیغاتی که بر شما و جامعه روحانیت بود مردم علاقه مندی خود را نشان دادند.

حجت الاسلام مرتضوی ادامه داد: آیت الله آملی لاریجانی افتخار دیار علویان و این خطه ماندگار است و به چنین فقیه و علمای گرانقدر شهرمان افتخار می کنیم.

امام جمعه آمل تصریح کرد: هجمه ناجوانمردانه بر علیه دستگاه قضایی و شخص آیت الله آملی لاریجانی صورت دادند که نشان می دهد شما حق را بیان کرده و دنباله رو آن بوده ومردم قدردان هستند و همواره حمایت می کنند.

وی افزود: در سطح کشور بیش از چهار هزار شهید روحانی داریم که روحانیت از نظر تناسب جمعیتی رتبه نخست را دارند و مقام والای این شهیدان عزیز و گرانقدر را گرامی می داریم.

امام جمعه آمل تصریح کرد: شهدا از مقام ارزنده و والایی برخوردار هستند که ضرورت دارد سیره نورانی این عزیزان را چراغ راه خود قرار داده و قدردان این عزیزان باشیم.

حجت الاسلام مرتضوی اظهار داشت: سالروز حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 را در پیش داریم که خواسته مردم مازندران و این شهرستان دیدار با مقام معظم رهبری در سالروز این حماسه بزرگ است تا در تقویم ملاقات رهبری قرار گیرد.

حجت الاسلام مرتضوی ادامه داد: آمل تنها شهری است نام آن در وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) ذکر شده است که ایشان از شهر آمل و مردم فداکار آن تشکر کردند.

وی ادامه داد: مردم شهرستان هزارسنگر آمل در روز ششم بهمن حماسه آفرینی والایی صورت داده و زمینه ساز افتخار شدند که باید به نحوی شایسته گرامی داشته شود.

امام جمعه آمل تصریح کرد: دستگاه قضایی در مسیر خدمت به مردم گام برمی دارد که از همه فعالان این مجموعه کمال تقدیر و تشکر را داریم.

گفتنی است، حماسه نهم دی یکی از ماندگارترین حماسه های نظام مقدس جمهوری اسلامی است که ضرورت دارد پاسداشت و ترویج آن همواره وجود داشته و عزم جدی در این مسیر صورت گیرد./202/1314/ب1

ارسال نظرات