۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۴۷۰۸۵۸
امام جمعه موقت اصفهان:

هر کس در هر مقامی از فتنه انگیزان سال 88 حمایت کند، ذلیل خواهد شد

حجت الاسلام والمسلمین میردامادی گفت: کسانی که قصد داشتند کشور را به آمریکا تحویل دهند، در برابر مردم بصیر کشور ذلیل شدند و هر کس در هر مقامی از فتنه انگیزان سال 88 حمایت کند، ذلیل خواهد شد.
حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی در سخنرانی شب گذشته که در مسجد الغفور خیابان سروش برگزار شد، گفت: تا زمانی که قدرت داریم،  قدرت نمایی می کنیم.

وی در ابتدا با مروری بر مباحث جلسات گذشته که راجع به راه های کسب معرفت الله بود، افزود: تدبر در سرگذشت افراد در تاریخ سبب کسب معرفت الله برای انسان می شود، مثلاً توجه به سرگذشت حضرت یوسف(ع) که برادرانش او را در چاه انداختند ولی بعد از مدتی عزیز مصر شد، سبب به فکر فرو رفتن انسان می شود که چه چیزی سبب می شود فردی از قعر چاه به اوج قدرت دست پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین میردامادی ادامه داد: حضرت یوسف(ع) بر هوای نفسش غلبه کرد و حسّ انتقام گیری را در خودش کشت و همین مسأله سبب شد در برابر برادرانش بتواند خودش را از خشم حفظ کند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه عاشورا پُر از عبرت است، اظهار کرد: در عاشورا با اینکه ظاهراً امام حسین(ع) و اصحابشان در برابر یزید شکست خوردند ولی عزتی که بعد از عاشورا نصیب امام حسین(ع) و یارانشان شد، سبب می شود انسان به فکر فرو رود و وجود خالقی حکیم را درک کند که همه کاره عالم هستی است.

استاد اخلاق حوزه علمیه به داستان قوم عاد، ثمود و اصحاب فیل اشاره کرد و ابراز داشت: قومهای بسیار ثروتمند و با عظمتی که به شکل بسیار عجیبی در مدت بسیار کوتاهی از بین رفتند، انسان را به فکر وامی دارد که چه چیزی سبب از بین رفتن آنها شده است و بعد از مدتی تفکر انسان به وجود یک نیروی غیبی مافوق بشری پی می برد.

وی با بیان اینکه تازیانه قهر خداوند بالای سر کشورهای ظالمی همچون آمریکا، اسرائیل و انگلیس قرار دارد، تشریح کرد: ظلم پایان می پذیرد و زمان فرود آمدن تازیانه قهر خداوند بر سر کشورهای ظالم فرا می رسد ولی زمان آن مشخص نیست.

حجت الاسلام والمسلمین میردامادی گفت: فردی که چندین سال نخست وزیر رهبر معظم انقلاب بود و رهبری از او راضی نبودند با پیروی کردن از نقشه های دشمن به خیال خام خود قصد براندازی نظام را داشت ولی به لطف خداوند در برابر ملت عزیز ایران ذلیل شد.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه فتنه انگیزان قصد تحویل دادن کشور را به آمریکا داشتند، گفت: فتنه انگیزان ذلیل شدند و هر کس در هر مقامی باشد و از آنها حمایت کند ذلیل خواهد شد، آنها قصد تحویل دادن کشور به آمریکا را داشتند که با حضور مردم بصیر در خیابانها به عقب رانده شدند.

استاد اخلاق حوزه علمیه در پایان اظهار کرد: تا زمانی که قدرت داریم، در برابر دشمن قدرت نمایی می کنیم و می دانیم آنجایی که قدرت دشمن از لحاظ ظاهری نسبت به قدرت ما بالاتر باشد، خداوند وارد عمل می شود و دشمن را ذلیل می کند./867/202/ب2

ارسال نظرات