۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۴۷۰۸۹۷
حجت‌الاسلام پناهیان:

جبهه مردمی نیروهای انقلاب محل گفت و گوهای همه افراد است

عضو شورای عالی تبلیغ حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب مثل احزاب موجود نیست و محل گفت و گوهای همه است.
حجت الاسلام پناهیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درمشهد، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، عضو شورای عالی تبلیغ حوزه‌های علمیه سراسر کشور در حاشیه هفتمین نشست هم اندیشی ستایشگران اهل بیت نخبه کشور در مشهد که 9 دی در محل هتل نخل برگزار شد، در پاسخ به این پرسش درباره جبهه مردمی نیروهای انقلاب، گفت: این جبهه مثل احزاب موجود نیست و محل گفت و گوهای همه است.

وی با بیان اینکه قرار نیست این جبهه تبدیل به یک گروه بشود، اظهارکرد: در این جبهه، جامعه اسلامی مهندسین، جبهه پایداری و یک مجلس و مجمع عام از این احزاب و گروهها است و حمایت از آنها حمایت از یک گروه خاص نیست.

عضو شورای عالی تبلیغ حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه به بنده هم پیشنهاد شده بود که عضو این جبهه بشوم، تصریح کرد: یکی از دلایلی که نخواستم عضو این جبهه بشوم این است که اگر بنده در این جبهه باشم نمی توانم به خوبی از آن حمایت کنم و این درحالی است که در خارج از این جبهه می توانم حمایت های بیشتر و بهتری داشته باشم.

مدرس حوزه و دانشگاه درباره فعالیتهای این جبهه، گفت: این جبهه باید بتواند مسائل مختلف نیروهای انقلاب را ساماندهی کند و قرار است در آن تصمیم سازی بشود./934/204/ب2

ارسال نظرات