۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۴۷۰۹۶۳

برگزیدگان جایزه «مرگ بر آمریکا» معرفی شدند/ معرفی نادر طالب‌زاده به عنوان چهره برتر استکبارستیزی

سومین جایزه بزرگ «مرگ بر آمریکا»با معرفی برگزیدگان و تقدیر از نادر طالب‌زاده به عنوان چهره برتر استکبارستیزی به کار خود پایان داد.
جشنواره مرگ بر آمریکا

به گزارش خبرگزاری رسا، سومین جایزه بزرگ «مرگ بر آمریکا» با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
امیر مهدی نجفلو، حسن قائدی، آیدین تبریزی دخت فرد، امیر حسین کمالی، حسن حیدر پور و علی ابک در بخش عکس، لیلا نیرومند از ایران، محمدرضا غفاری از ایران، محمدصابر شیخ رضایی از ایران، وحید خاتمی از ایران، یوکسِل جِنگیز از ترکیه، نوشین افتخاری از ایران و عباس محمد جو از ایران، در بخش پوستر و سجاد رافعی از ایران، لوک دِشمایکِر از بلژیک، گوران دیواک از صربستان، حسین باوی از ایران، موریسیو پارا هِرا از کلمبیا و محمد نصیر از اندونزی به عنوان برگزیدگان بخش کاریکاتور، مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین حامد زمانی به دلیل تولید آثار هنری، نشان شجاعت گرفت و از نادر طالب‌زاده به عنوان چهره برتر استکبارستیزی نیز تجلیل به عمل آمد.

بر اساس این گزارش، سیدمسعود شجاعی طباطبایی دبیر هنری سومین جایزه بزرگ بین‌المللی «مرگ بر آمریکا» و میثم محمدحسنی دبیر اجرایی این جایزهب وده و ویلم رایزینگ از مسئولان فدارسیون جهانی کارتون در اروپا (فکو)، جیتت کاستانا رئیس انجمن کاریکاتوریست‌های اندونزی، هیجابی دمیرچی از اساتید دانشگاه ترکیه و محمود نظری از کارتونیست‌های کشورمان داوری آثار کاریکاتور این جایزه را بر عهده داشتند.
در بخش پوستر این مسابقه، اساتیدی همچون مسعود نجابتی، حمید شریفی و محمدرضا دوست‌محمدی آثار را داوری کردند و همچنین سیدعباس میرهاشمی، علی فریدونی و محمدحسین حیدری داوری بخش عکس را انجام دادند./872/102/ب3

 

ارسال نظرات