۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹
کد خبر: ۴۷۰۹۷۲
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

مداحان اهل بیت مورد توجه و تفقد مستقیم ائمه معصوم هستند

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مداحان اهل بیت(ع) مورد توجه و تفقد مستقیم ائمه معصوم(ع) هستند، گفت: مداحان نباید سراغ مقتل های نامعتبر بروند.
آیت الله محمدی عراقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله محمود محمدی عراقی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری شامگاه گذشته در چهامین جلسه از سلسله نشستهای لثارات الحسین که با حضور مداحان و مدیران هیأتهای مذهبی سراسر استان کرمانشاه در بیت امام جمعه استان برگزار شد، ابراز داشت: مداحان و مدیران هیأتهای مذهبی وظیفه ای خطیر در جامعه بر عهده دارند و چشم بسیاری از مردم به این دو قشر است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مداحان باید اخلاق و تقوای الهی را از سیره پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) الگوبرداری کنند و قرآن و تقوا را سرلوحه تمام برنامه های خود قرار دهند.

این مسؤول ادامه داد: مداحان سراغ مقتل های نامعتبر نروند، مداحان اهل بیت(ع) مورد توجه و تفقد مستقیم اهل بیت(ع) هستند.

وی با اشاره به وظیفه سنگین مداحان در عصر حاضر، بیان داشت: شروع حماسه 9 دی از سوی برخی مداحان کشوری صورت گرفت که مستمعین و عزاداران را به حضور در حماسه عظیم 9 دی فراخواندند.

آیت الله محمدی عراقی اظهار داشت: وظیفه کنونی مداحان این است که در بزنگاه های انقلاب سریع به میدان بیایند و همه مداحان استان و مدیران هیأتهای مذهبی یک هم افزایی داشته باشند و تحت لوای نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه دور هم جمع شوند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: باید در برگزاری مراسمات مذهبی و اعیاد و مناسبتها و تعظیم شعائر دینی همبستگی خوبی با تکیه بر مباحث اخلاقی در استان ایجاد شود.

گفتنی است، جامعه ایمانی مشعر با توجه به مطالبات رهبر معظم انقلاب شکل گرفته و از سوی ارگان خاصی حمایت نمی شود، این جامعه متشکل از افراد فعال و مؤمن انقلابی است که هر چهار ماه یکبار نشستهای این جامعه با حضور مداحان و مدیران هیئات مذهبی و با حمایت آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار می شود./857/202/ب2

ارسال نظرات