۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۴۷۰۹۸۶
حجت الاسلام ذوالنور در گفت وگو با رسا:

شکل گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب حرکتی جهادی و بجا است

حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به اعلام موجودیت «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» گفت: تشکیل این جریان یک اقدام به جا و حرکت جهادی بود؛ تحقق مطالبات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، حل مشکلات اقتصادی و مقابله با فساد و رانت خوای از اهداف مهم این جبهه است.
حجت الاسلام ذوالنور

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، شکل گیری «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» را به فال نیک گرفت و گفت: شکل گرفتن این حزب یک اقدام به جا، خروش و یک حرکت جهادی است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز مطالبات زیادی از رهبر معظم انقلاب اسلامی روی زمین مانده و برخی در این مقطع حساس تلاش می کنند که ناکار آمدی نظام اسلامی را مطرح کنند.

وی به اهداف جریان مردمی و انقلابی اشاره کرد و افزود: در حقیقت شکل گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تلاشی برای تحقق مطالبات امام راحل، آرمان های انقلاب و خواسته های رهبرمعظم انقلاب بوده و در رأس این تلاش ها، حل مشکلات اقتصادی قرار دارد.

حجت الاسلام ذوالنور مشکلات اقتصادی و معیشتی و فساد مالی را از مهم ترین مسائل امروز کشور دانست و گفت: مردم عزیز ما امروز گرفتار مشکلات عدیده معیشتی هستند و ما باید برای حل این مشکلات اقدامی انجام دهیم؛ امیدوار هستیم که در آینده ای بسیار نزدیک نتیجه شکل گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در زمینه اقتصاد، معیشت، مقابله با فساد و رانت خواری را شاهد باشیم.

نماینده مردم قم در ادامه گفت وگو با رسا با اشاره به دهه بصیرت و حماسه عظیم 9دی اظهار داشت: قیام بزرگ مردم عزیز ایران در 9 دی 88 نقطه عطف مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی است؛ قیام 9دی تبلور ولایت مداری و عشق مردم به امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: قیام 9دی اوج بصیرت مردم عزیز ماست و در این قیام دست قدرت و عنایت الهی هویدا شد و تومار فتنه و فتنه گران را درهم پیچید.

وی جنس قیام عظیم 9دی را از جنس قیام 22 بهمن 57 دانست و بیان داشت: موتور حرکت مردم در حماسه عظیم 9دی، انگیزه های دینی، عشق به ولایت و اهل بیت(ع) بود.

حجت الاسلام ذوالنور افزود: یک نکته مهم در حماسه عظیم 9دی دشمن شناسی مردم بود که دست های بیگانه را در دوران فتنه دیدند و حضور مردم شمشیری بود که دست دشمنان را قطع کرد.

وی تأکید کرد: عامل پیروزی در 9دی دو محور اساسی داشت؛ یکی تدبیر، شجاعت، درایت، کیاست، کفایت و جامعیت رهبر معظم انقلاب اسلامی بود که در مقابل همه فتنه ها ایستادند و سکانداری انقلاب را به دست داشتند و کم کاری خواص را جبران کردند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عامل دیگر پیروزی حضور به موقع مردم فهیم و با بصیرت جمهوری اسلامی ایران در صحنه بود؛ در واقع هر زمانی که پیوند میان امت و امام مستحکم و مستدام باشد، تعالی، عزت، شکوفایی و اقتدار را به همراه دارد.

وی تصریح کرد: هر گاه دشمنان سعی کرده اند میان امت و امام فاصله بیندازند و جامعه اسلامی از این فتنه ها غافل شده، اسلام و جامعه اسلامی ضربات جدی دیده است./840/ت302/ج

ارسال نظرات