۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۴۷۱۰۲۶
امام جمعه نورآباد:

وحدت عامل بقای نظام اسلامی است

امام جمعه نورآباد انقلاب را مولود وحدت دانست و گفت: امروز نیز وحدت عامل بقای نظام بوده و وحدت نیروهای ارزشی انقلاب در این زمینه نقش آفرین است.
امام جمعه نورآباد

حجت الاسلام سید جعفر هاشمی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: تشکیل گروه های مختلف از نظر منطقی و براساس قانون مشکلی ندارد، ولی با توجه به شرایط کشور این گروه ها باید در سایه وحدت و همدلی فعالیت داشته باشند.

وی افزود: نیروهای انقلابی و ارزشی نظام که به مکتب امام راحل اعتقاد دارند، در سایه وحدت و اتحاد باید جلوی توطئه های دشمن در زمینه های گوناگون و توطئه نفوذ دشمن را بگیرند.

امام جمعه نورآباد بیان داشت: انتخابات تجلی وحدت دلسوزان نظام و انقلابی است که در انتخابات ریاست جمهوری همه باید کاندید مشخص داشته باشند و از تعدد کاندیداها پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه جزیره ای عمل کردن نیروهای دلسوز انقلاب و به دور از وحدت به نظام و کشور ضربه می زند، اظهار کرد: حفظ وحدت بین این نیروها لازمه پیشرفت و دوری از ضربه دشمن است.

حجت الاسلام هاشمی نژاد با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، یادآور شد: نیروهای ارزشی نظام در بحث انتخابات به وحدت نظر برسند که با معرفی یک کاندیدا شاهد خروجی موفق آن خواهیم بود.

انقلاب حول محور وحدت به وجود آمد

امام جمعه نورآباد با بیان اینکه یکی از علل به وجود آمدن انقلاب بحث وحدت بود، خاطرنشان کرد: اقشار مختلف حول محور امام خمینی(ره) و در سایه حفظ وحدت انقلاب را به وجود آوردند.

وی در ادامه بیان داشت: همانگونه که انقلاب مولود وحدت است و در سایه توکل بر خدا و با حضور مردمی به بار نشست، امروز نیز وحدت عامل بقای انقلاب است.

حجت الاسلام هاشمی نژاد با اشاره به اینکه دشمنان در پی ایجاد تفرقه و اختلاف هستند، یادآور شد: فتنه 88 نمونه ای از تلاش دشمن برای ایجاد اخلاف در کشور بود، در ماجرای فتنه 88 دشمن تلاش می کرد مردم مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

وی در ادامه با بیان اینکه در زمینه تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف در کشور هنوز نگرانی هایی وجود دارد، گفت: در اینجا ضروری است دلسوزان نظام با حفظ و تقویت وحدت خویش مشت محکمی بر دهان استکبار بزنند.

امام جمعه نورآباد تصریح کرد: وحدت نیروهای ارزشی نظام عامل مهمی در جهت حفظ قدرت نظام و جلوگیری از تفرقه و دو دستگی است./9459/303/ب2

ارسال نظرات