۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۴۷۱۰۳۲
همزمان با حماسه 9 دی صورت می گیرد؛

آغاز به کار هفتمین جشنواره فیلم عمار خراسان رضوی

هفتمین جشنواره فیلم عمار در خراسان رضوی امروز در مشهد آغاز به کار می کند.
  جشنواره مردمی عمار

احسان مینایی راد، مدیر جشنواره فیلم عمار خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از آغاز هفتمین دوره جشنواره عمار استان از 11 دیماه خبر داد و گفت: اکران مرکزی فیلمهای این دوره از جشنواره عمار، از امروز تا 16 دیماه در محل سینما قدس مشهد انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه فیلمهای این دوره از جشنواره در مساجد، حسینیه ها، دانشگاه ها و سایر مکانهای عمومی یا منازل در بیش از بیست شهرستان استان با همراهی رابطان مردمی اکران خواهد شد، افزود: سایر علاقه مندان نیز ولو در حد یک خانواده می توانند با ارسال کلمه «ثبت نام»  به شماره 30004550 درخواست اکران داشته باشند و هیچ محدودیتی از نظر تعداد مخاطب یا دستگاه پخش وجود ندارد.

مینایی راد تصریح کرد: بیش از 100 فیلم در قالبهای انیمیشن، مستند، فیلم داستانی، نماهنگ و.. با موضوعات جنگ نرم، دفاع مقدس، اقتصادمقاومتی، بیداری اسلامی و تاریخ معاصر در هفتمین دوره جشنواره فیلم عمار خراسان رضوی اکران می شود.

مدیر جشنواره فیلم عمار خراسان رضوی افزود: همچنین با توجه به در نظر گرفتن هفته «مدافعان حرم» از 9 تا 16 دیماه، 16 اثر شامل فیلم داستانی، مستند و نماهنگ نیز با این موضوع در جشنواره عمار اکران خواهد شد.

وی با بیان اینکه اکران فیلمهای جشنواره عمار صرفا محدود به دیماه نبوده و در طی سال نیز در مناسبتهای مختلف ادامه دارد، گفت: فیلمهای برگزیده جشنواره با محوریت مستندسازان مشهدی از امروز به مدت پنج روز از ساعت 15 تا 21 در سینما قدس مشهد اکران می شود.

مینایی راد خاطرنشان کرد: در آیین اختتامیه جشنواره در 16 دیماه نیز از زنان حاضر در قیام 17 دی 56 مشهد که به فرموده رهبر معظم انقلاب، قیام آغازگر انقلاب در مشهد بود، تقدیر خواهد شد.

وی یادآور شد: جشنواره فیلم عمار بهانه ای برای دیده شدن آثار نیروهای انقلابی و نیز ایجاد سازمان تماشا برای همه مردم است./302/930/ب1

ارسال نظرات