۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۴۷۱۰۴۳
استاد حوزه و دانشگاه:

جبهه نیروهای انقلابی با تکیه بر ارزش های انقلاب و اهداف رهبری تلاش کند

استاد حوزه و دانشگاه گفت: جبهه نیروهای انقلابی باید با تکیه بر ارزش های انقلاب، حول محور اهداف والای رهبری فعالیت کند.
جبهه مردمی نیروهای انقلاب

حجت الاسلام جلیل درویشی استاد حوزه و دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با اشاره به تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: تشکیل جبهه نیروهای انقلابی که اخیرا شاهد تشکیل آن بودیم شعار و نفس کار خوب است اما اگر افرادی که عضو این جبهه می شوند و یا عوامل اصلی که تشکیل دهنده آن هستند بتوانند بر آرمان امام راحل و مطالبات مقام معظم رهبری و پاسداری از ارزش های انقلاب و دین تکیه کنند و بر حول محور آن فعالیت کنند بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت و تاثیر بسیار خوبی دارد.

وی در ادامه افزود: اگر اهداف دیگری پشت تشکیل جبهه نیروهای انقلابی باشد قطعا مثل خیلی از احزاب و گروه های دیگر که نیامده متلاشی شدند به سرنوشت آنان گرفتار خواهد شد.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: در جبهه نیروهای انقلابی حضور افراد انقلابی که در بدنه نظام بودند و هستند و مسبوق به سابقه در چهار دهه است بسیار موثر اما قضاوت کردن برای جمع اعضای گروه کار بسیار دشواری است.

حجت الاسلام درویشی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر کشور در بخش های مختلف نیاز به فعالیت و کار جهادی دارد و شاید تنها کسی که در تمام زمینه اشراف دارد و بارها بر رفع مشکلات و موانع توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی تاکید زیادی دارد رهبرمعظم انقلاب است.

وی با تاکید بر اینکه اگر این جبهه و سایر گروه ها فرمایشات معظم له را سرلوحه خود قرار دهند جای بسی امیدواری است ابراز داشت: در نظام به ویژه در رده های مدیریتی و در بخش های اقتصادی نیاز مبرم به نیروهای مومن، کارآمد، مجرب و انقلابی است و چه بسا افرادی تحت عناوین مختلف وارد عرصه شدند اما متاسفانه سقوط کرده و ضربه سنگینی به نظام وارد کردند، این گونه افراد ضررشان بیشتر از سودشان است یا اصلا سودی ندارند.

مدرس دانشگاه در پایان گفت: جبهه نیروهای انقلابی باید در راستای توسعه باورهای انقلاب و ره آورد اهداف بلند شهدا و ایثارگران در امر ساختن ایران و داشتن ایرانی آباد تحت لوای رهبری نظام گام بردارد تا موفق شود./302/851/ب1

ارسال نظرات