۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۴۷۱۰۹۰

آمادگی آستان حضرت معصومه برای ارائه بسته های آموزشی با محتوای دینی به مدارس و مهدهای کودک

مسؤول رواق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه محتوا بیشترین نقش را در امر تربیت و آموزش به کودکان و نوجوانان دارد، گفت: با توجه به تولید محتوای دینی در رواق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه(س) این رواق آمادگی ارائه بسته های آموزشی با محتوای دینی به مدارس و مهدهای کودک کشور را دارد.
رواق کودک و نوجوان حرم حضرت معصومه

فاطمه سادات طباطبایی، مسؤول رواق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه امروز محتوا و تولید محتوای دینی در امر تربیت دینی کودک و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی در جامعه نقشی محوری را ایفا می کند، گفت: تمامی محتواها و بسته های آموزشی که درآستان حضرت معصومه(س) به ویژه در رواق کودک و نوجوان مورد استفاده قرار می گیرد از سوی خدام و کارشناسان این رواق تولید می شود.

وی افزود: اولویت کارشناسان آستان حضرت معصومه(س) برای تولید محتوا دینی ویژه کودکان و نوجوانان الگو برداری از سیره پیامبر(ص)، اهل بیت(ع) و سیره بزرگان دینی و آیات قرآن کریم و به عبارت دیگر توجه به سنت، سیره اهل بیت(ع) و کتاب الله است.

مسؤول رواق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه(س)با بیان اینکه واحد فرهنگی آستان حضرت معصومه(س) در صورت تقاضای مدارس و مهدهای کودک در داخل و خارج از استان قم، آمادگی ارائه محتوا و بسته های آموزشی را با محوریت معارف دینی به این نهادها دارد، افزود: تمامی محتواهای دینی تولید شده در حرم به تایید کارشناسان برجسته و مجرب در حوزه تربیت و روانشناسی کودک رسیده و سپس این بسته ها و محتواهای آموزشی به صورت گسترده و انبوه برای چاپ ارسال می شود.

طباطبایی تصریح کرد: به روز بودن محتواها و بسته های آموزشی سبب شده است که همواره برنامه های رواق کودک و نوجوان با استقبال پرشور کودکان و نوجوانان روبه رو شود.

وی یادآور شد: تلاش شده است که در این بسته های آموزشی دین محور از طریق بازی به صورت مستقیم و غیر مستقیم مفاهیم بنیادین دین و سبک زندگی اسلامی به کودکان و نوجوانان آموزش داده شود./968/303/ب3

ارسال نظرات