۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۴۷۱۱۰۱

برگزاری دوره «طلبه، بالندگی، عصر نوین» در مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی

مدیر مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی از برگزاری دوره مهارت افزایی «طلبه، بالندگی، عصر نوین» در این مدرسه خبر داد.
حوزه علمیه

حجت الاسلام سید محمدعلی بلادیان، مدیر مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که امتحانات نیسمال اول تحصیلی مدرسه فردا به پایان خواهد رسید، گفت: امتحانات مدرسه هماهنگ با مرکز مدیریت و اکثر حوزه های علمیه استان از اول دی ماه آغاز و فردا به پایان خواهد رسید که با تلاش طلاب و اساتید مدرسه شاهد حضور موفقیت آمیز طلاب در این امتحانات بودیم.

مدیر مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی با بیان این که ارزیابی ها در زمینه کیفیت سطح علمی طلاب پس از اعلام نتایج امتحانات مشخص می شود، اظهار داشت: برگزاری منظم امتحانات هفتگی جهت آمادگی طلاب و همچنین کلاس های مباحثه و رفع اشکال را در نیمسال اول تحصیلی داشتیم.

این مقام مسؤول با اشاره به این که در نیمسال دوم تحصیلی برنامه های متنوعی برای طلاب مدنظر است، خاطرنشان کرد: دوره مهارت افزایی طلاب با عنوان «طلبه، بالندگی، عصر نوین» ویژه طلاب و دانشجویان اهوازی با موضوع «مؤمن در قرآن»، «اخلاق»، «روانشناسی اسلامی» و «سواد رسانه‌ای» در مدرسه برگزار می شود.

حجت الاسلام بلادیان ادامه داد: در نیمسال دوم تحصیلی تعیین کارگروه ها و دوره های مباحثاتی را بیشتر مدنظر قرار خواهیم داد.

وی با اشاره به آمادگی طلاب مدرسه برای حضور در جشنواره علامه حلی استانی ابراز داشت: نسبت به حضور فعال و اخذ رتبه های برتر در جشنواره علامه حلی استانی امیدوار هستیم./303/9456/ب1

ارسال نظرات