۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۴۷۱۱۳۹
مسؤول سابق بسیج طلاب آذربایجان شرقی:

نتیجه اعتماد به آمریکا خیانت و سرخوردگی است

حجت الاسلام نجف پور نتیجه اعتماد به آمریکا و استکبار را بدعهدی دانست و گفت: هر جا به دشمن روی خوش نشان دهیم با حیله و نیرنگ مواجه خواهیم شد، این ذات دشمن پلید و شیطانی است که در دو چهره وارد میدان می شود تا فریب دهد.
استکبار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محمد نجف پور، مسؤول سابق بسیج طلاب آذربایجان شرقی، امروز در جمع بسیجیان در حسینیه ولایت تبریز، با اشاره به توطئه های دشمنان خارجی و مزدوران داخلی در تضعیف عقاید و اعتقادات ملت ایران، اظهار داشت: برخی به دنبال تخلیه اعتقادی مردم از آرمانها و ارزشهای انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه نباید اجازه داد تا برخی در مسیر انقلاب و رسیدن به آرمانهای انقلابی انحراف ایجاد کنند، ابراز داشت: باید کسانی که به دنبال توطئه هستند بدانند که ملت بصیر و انقلاب ایران هیچگاه ولایت و آرمانهای انقلاب را رها نخواهند کرد و با تبعیت از ولایت فقیه و رهبر شجاع و مدبر انقلاب در مسیر پیشرفت کشور حرکت خواهند کرد.

مسؤول سابق بسیج طلاب استان با استناد به آيه 65 سوره انفال، تصریح کرد: بر اساس آیات الهی اگر در ملتی ایمان و صبر در کنار بصیرت و دشمن شناسی باشد دچار انحراف و گمراهی نخواهد شد و در مسیر خود ثابت قدم و در رسیدن به آرمانهای و اهداف الهی استوار خواهد بود.

وی با بیان اینکه برخي در كشور سر در آخور استكبار و خصوصا آمريكا دارند، ابراز داشت: برخی دم از آمريكا مي زنند و حال آن که حق و باطل با هم سازگاری نخواهند داشت و با هم جمع نخواهند شد، انسان بصیر و با ایمان باید در مسیر حق و طرفدار حق باشد و از آن دفاع کند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه آمریکا باطل و شیطان است، تصریح کرد: انسان یا باید طرفدار حق باشد و یا در میسر باطل حرکت کند، باید بدانیم که آمریکا شیطان بزرگ و باطل است و حرکت در مسیر آن جز خواری در دنیا و آخرت و عذاب الهی در پی نخواهد داشت.

وی نتیجه اعتماد به آمریکا و استکبار را بدعهدی دانست و گفت: هر جا به دشمن روی خوش نشان دهیم با حیله و نیرنگ مواجه خواهیم شد، این ذات دشمن پلید و شیطانی است که در دو چهره وارد میدان می شود تا فریب دهد، هيچگاه دشمن منافع خود را به خاطر ديگران به خطر نخواهد انداخت.

حجت الاسلام نجف پور با تأکید بر توجه به ظرفیتهای داخلی و استعداد جوانان کشور،‌ گفت: اگر به خود و ظرفتیهای داخل کشور توجه شود در مسیر توسعه و پیشرفت قرار خواهیم گرفت و اگر به سمت بیگانه دست خود را دراز کنیم شکست خواهیم خورد و دچار سرخوردگی می شویم./۸۵۴/202/ب2

ارسال نظرات