۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۴۷۱۱۴۱
 مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

تنها راه جلب اعتماد مردم، محاکمه مفسدان اقتصادی است

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری تنها راه جلب اعتماد مردم را محاکمه مفسدان اقتصادی و بازگشت مبالغ به بیت المال دانست و گفت: با مفسدان، خائنان به انقلاب و نظام باید برخورد قاطعانه ای شود و آنها را به زباله دان تاریخ فرستاد.
حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری، مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی

حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: امروز استفاده از لفظ فتنه با مزاج عده ای ناسازگار است و از استماع آن آزرده می شوند، اما باید ابعاد مختلف فتنه تشریح شود تا فعالان فتنه در این کشور بر سر پست و مقام نیایند.

وی با تأکید بر اینکه ابعاد پیدا و پنهان فتنه باید تبیین شود، افزود: همین چند روز پیش چند تن از ضدانقلابیون و فعالان فتنه های ۷۸و ۸۸ در نامه ای به ترامپ خواستار تشدید تحریم ها و پاره کردن برجام شدند، این افراد همان کسانی بودند که در ۸۸ ادعای تقلب در انتخابات را داشته و از فتنه گران اصلی بودند.

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با بیان اینکه امروز می بینیم کینه و بغض فتنه گران علیه حکومت اسلامی و ایران آشکار شده است، گفت: حقوق های نجومی در داخل کشور هم نوعی فتنه است که خیانت و جرمی بسیار بزرگ است و معتقد هستم نجومی بگیران باید به عنوان مفسدان فی الارض اقتصادی اعدام شوند.

وی ادامه داد: وقتی از تخلفات داخلی حرفی به میان می آید، شعار اتحاد و همدلی سبب می شود تا دهان انسان بسته شود، گفت: واقعیت این است که چه اتحاد و همدلی با دزدان و خائنان داریم، باید جلوی خیانتها گرفته شود، مردم از مفاسد اقتصادی در کشور به لب آمده اند.

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری با بیان اینکه عده ای در کشور به نان شب خود محتاج هستند ولی برخی ها حقوق نجومی می گیرند، افزود: نجومی بگیران نه دستپاک و نه ذخایر انقلاب هستند، بلکه این افراد دشمنان اصلی انقلاب بوده و استفاده از عنوان ذخیره انقلاب برای آنان مایه شرمساری بود.

وی تنها راه جلب اعتماد مردم را محاکمه مفسدان اقتصادی و بازگشت مبالغ به بیت المال دانست و گفت: با مفسدان، خائنان به انقلاب و نظام باید برخورد قاطعانه ای شود و آنها را به زباله دان تاریخ فرستاد، این اقدام آنها مردم را آزرده کرد و دهان اعتراض ملت را گشود.

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری با بیان اینکه باید اقتصاد مقاومتی در کشور اجرا شود، گفت: مشکل بزرگ کشور و مردم اقتصادی است، مسؤولان باید اقتصاد مقاومتی را اجرا کنند و در تحقق آن از هیچ امری فروگذار نباشند، اما امروز مشاهده می کنیم کار درخور و قابل قبولی صورت نگرفته است، مسؤولان چه می کنند./۸۵۴/302/ب2

 

ارسال نظرات