۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۴۷۱۱۵۰
سردار اشتری:

اجازه نمي دهيم کوچکترين تحرک دشمن به نتيجه منجر شود/ مرزباني خراسان جنوبي تقويت مي شود

فرمانده کل نیروی انتظامی با تأکيد بر ‌آمادگي کامل نيروهاي نظامي و انتظامي، گفت: اجازه نمي دهيم کوچکترين تحرک دشمن، منجر به نتيجه شود.
سردار اشتری

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سردار حسين اشتری، فرمانده کل نیروی انتظامی در ديدار با نماينده ولی فقيه در خراسان جنوبی اظهار داشت: به منظور بازديد از وضعيت مرزها و انتظامی استان، به خراسان جنوبی سفر کرده ام.

وي با اشاره به اينکه ۱۳ ماه پيش به منظور توديع و معارفه فرمانده انتظامی خراسان جنوبی به بيرجند سفر کردم، افزود: مقرر شد ضمن بازديد از مرزهای خراسان جنوبی، پيگير مصوبات قبلی باشم.

فرمانده کل نيروی انتظامی داشتن آمادگی کامل برای مقابله با تحرکات احتمالی دشمنان را ضروری دانست و ادامه داد: امروز نيروهای نظامی ما در آمادگی مناسبی براي مقابله با تحرکات دشمنان قرار دارند،‌ اما ما بايد خود را تجهيز کنيم و اجازه ندهيم کوچکترين تحرک، منجر به نتيجه شود.

وی اظهار اميدواری کرد: در سفر به خراسان جنوبی، مرزبانی استان از نظر تجهيزات، نيروی انسانی و ساخت و سازهای لازم تقويت شود.

سردار اشتری به وجود ۸ هزار و ۷۵۵ کيلومتر مرز در جمهوری اسلامی ايران اشاره کرد و با بيان اينکه از اين ميزان مرز، در ۷ هزار و ۴۰۰ کيلومتر نيروی انتظامی به صورت مستقل حضور دارد و در مابقی با نيروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش همکاری می کند، تصريح کرد: مسؤوليت حراست و حفاظت از ۹۰ درصد مرزهای کشور بر عهده مرزبانی نيروی انتظامی است.

وی تاکيد کرد: امروز با همکاری نيروهای نظامی «سپاه، ارتش، نيروی انتظامی، دستگاهای امنيتی و قضايی» کشور ايران در وضعيت امنيتی خوبی قرار دارد و ما همچنان به دنبال تقويت آمادگی هاي نيروهای خود هستيم.

وي به فرمايش رهبر معظم انقلاب «همه بايد از نظر مادی و معنوی به نيروی انتظامی کمک کنند» اشاره کرد و از حجت الاسلام والمسلمین عبادی نماينده ولی فقيه در استان خراسان جنوبی خواست با هدايت ها و عنايات خود، نيروی انتظامی استان را ياری دهند./880/102/ب2

ارسال نظرات