۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۴۷۱۱۷۳
مدیر حوزه علمیه سامن:

برخورد با آمریکا نیازمند روحیه انقلابی است

حجت الاسلام نجفی با اشاره به اهمیت توجه به توان و ظرفیت داخلی، گفت: مسؤولان وزارت خارجه بايد اقدام متقابل در موضوع هسته اى را آغاز کرده و با اقدام انقلابی عقب افتادگي ها در زمینه هسته ای و دیگر صنایع را جبران کنند.
حجت الاسلام نجفی

حجت الاسلام روح الله نجفی، مدیر حوزه علمیه سامن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت برخورد قاطع با آمریکا در زمینه تمدید تحریم ها، اظهار داشت: برخورد با آمریکا نیازمند داشتن روحیه انقلابی است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به توان و ظرفیت داخلی، خاطرنشان کرد: مسؤولان وزارت خارجه بايد اقدام متقابل در موضوع هسته اى را آغاز کرده و با اقدام انقلابی عقب افتادگي ها در زمینه هسته ای و دیگر صنایع را جبران کنند.

مدیر حوزه علمیه ولی عصر(عج) سامن به راهکار خنثی کردن تحریم های آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: اعتماد به نيروی داخلی تنها و مفيدترين اقدام متقابل بوده و ابلاغ ریيس جمهور به سازمان انرژی هسته اي کافی نیست.

وی با اشاره به اقدام کنگره آمریکا علیه ایران، افزود: پيام کنگره به غربگرايان داخل اعتماد بيجا و خيالی باطل بوده است و دشمنی آمريکا و کنگره با انرژی هسته اي نیست بلکه با اصل انقلاب اسلامی دشمنی دارند.

حجت الاسلام نجفی یادآور شد: پيشرفت هسته اي و تقويت توليد داخل و اقتصاد از مهمترين ابزارهای واکنش به نقض برجام است و اتحاد و وحدت مسؤولان و حاکميت با آحاد انقلابی ملت ايران واکنشی خواهد بود که نااميدی دشمن را در پى خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نباید به وعده های آمریکا دل خوش کرد، گفت: عدم اعتماد به دشمن و دلبستگی به کدخدا از عبرت های برجام است و ايمان و اعتقاد به توان انقلاب اسلامی بهترين عبرت ها است.

مدیر حوزه علمیه سامن در پایان افزود: حضرت امام و رهبر معظم انقلاب آمريکا را شيطان توصیف کردند و خصوصيات شيطان در آمريکا تبلور دارد و اين برگرفته از آموزه های قرآن کريم و سيره اهل بيت(ع) است./979/302/ب2

ارسال نظرات