۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۴۷۱۲۲۱
حجت الاسلام کریمی تأکید کرد؛

لزوم همکاری دستگاه ها و نهادهای متولی مبارزه با بازی های رایانه ای غیرمجاز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی بر لزوم همکاری دستگاهها و نهادهای متولی مبارزه با بازی های رایانه ای غیر مجاز تأکید کرد.
جلسه مبارزه با بازی های رایانه ای غیر مجاز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام محمدباقر کریمی، مدیرکل فرهنگ  و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ظهر امروز در جلسه مبارزه با بازی های رایانه ای غیرمجاز بر لزوم همکاری دستگاه ها و نهادهای متولی مبارزه با بازی های رایانه ای غیرمجاز تأکید کرد و افزود: باید در رابطه با آسیب ها و مضرات بازی های ریانه ای غیرمجاز اطلاع رسانی و آگاهی بخشی لازم صورت گیرد.

وی ضعف دستگاه های متولی جهت نظارت بر بازی های رایانه ای، عدم همکاری نهادهای متولی با دیگر دستگاه ها، عدم آگاهی والدین از محتوا و پیامدهای بازی های غیرمجاز و همچنین عدم آگاهی برخی فروشندگان امر از پیامدهای بازی های رایانه ای غیر مجاز را از جمله مواردی دانست که می تواند اثرات مخربی بر روی کودکان و نوجوانان به دنبال داشته باشد.

حجت الاسلام کریمی خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی درباره عدم استفاده از بازی های رایانه ای غیرمجاز کار فرهنگی و زمان بر بوده و در دراز مدت نتیجه خواهد داد.

وی تصریح کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی به تنهایی قادر به جمع آوری بازی های غیرمجاز نیست، بنابراین همکاری اتاق اصناف و اماکن در این مورد بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی بر اهمیت آگاه‌ سازی و هشدارهای لازم به متولیان امر و خانواده‌ها در زمینه آسیب های بازیهای رایانه ای غیرمجاز تأکید کرد و گفت: امیدوارم تنوع تولید محصولات و ورود آن به بازار در سال‌های متمادی زمینه را برای ساماندهی وضعیت موجود و دسترسی خانواده‌ها به محصولات پاک و سالم فراهم آورد.

جلسه مبارزه با بازیهای رایانه ای غیرمجاز با حضور معاونت دادستان عمومی و انقلاب ارومیه، نماینده پلیس نظارت بر اماکن عمومی و رییس اتحادیه فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی به منظور نظارت، کنترل و پیشگیری از فروش و توزیع بازی های غیرمجاز رایانه ای در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی برگزار شد./936/202/ب2

ارسال نظرات