۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۴۷۱۲۹۲
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

مسؤولان از انتقاد مردم نهراسند

حجت الاسلام محمدزاده با تأکید بر انجام دقیق و صحیح مسؤولیتها از سوی دست اندرکاران نظام، گفت: مسؤولان وظیفه دارند در عمل و گفتار خود دقت داشته باشند، نباید مسؤولان از انتقاد و اعتراض مردم ترس داشته باشند.
حجت الاسلام محمدزاده، امام جمعه شبستر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی امروز در نشست شورای اداری شهرستان شبستر با تقدیر از برگزاری بزرگداشت سالروز بصیرت، اظهار داشت: ۹ دی یاد آور بصیرت ملت ایران است که توطئه های بسیاری را خنثی کرده اند.

وی با بیان اینکه انقلاب واقعیتی است که در مسیر حق قرار گرفته است، ابراز داشت: انقلاب اسلامی حقی است که در برابر آن باطلهایی قرار دارد، لازمه مبارزه با باطلها شناخت حق و باطل و به عبارت دیگر دشمن شناسی است که باید وجود داشته باشد، عدم شناخت دشمن جامعه را از مسیر حق منحرف خواهد کرد.

امام جمعه شبستر با اشاره به جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی، خاطر نشان کرد: جامعه سالم و مقتدر حرکت در مسیر ولایت را لازم دارد، حمایت و پیروزی از ولایت فقیه کشور را از آسیب صیانت خواهد کرد، ولایت فقیه منادی کتاب الهی و مکتب اهل بیت (ع) است.

وی با بیان اینکه هدف اصلی فتنه 88 براندازی اصل نظام بود، تصریح کرد: امت وفادار ایران اسلامی با بصیرت و آگاهی کامل در صحنه های حساس نظام اسلامی حضوری پر شور و پر رنگ داشته اند و با حضور خود تمام مشکلات و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده اند، مردم عامل بقای نظام و موفقیت دولت در تمام عرصه‌ها  هستند.

حجت الاسلام محمدزاده با بیان اینکه مسؤولیت در نظام اسلامی مهم و ارزشمند است، گفت: مسؤولان باید خدمتگزار مردم باشند و مایه امید ملت شوند، حل مشکلات مردم در تمامی عرصه‌ها باید مد نظر مسؤولان باشد، امروز حل مشکلات مردم به ویژه مشکلات معیشتی لازم و ضروری است و از وظایف اولیه مسؤولان است.

وی تصریح کرد: مسؤولان وظیفه دارند در عمل و گفتار خود دقیق بوده و دقت داشته باشند، نباید مسؤولان از انتقاد و اعتراض مردم ترس داشته باشند، اگر دیدیم به ما و عملکرد ما معترض هستند باید خود را اصلاح و عملکرد خود را مطلوب کنیم./203/854/ب1

ارسال نظرات