۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۱۳۱۴
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مشکلات جوامع بشری به خاطر دوری از فرهنگ قرآن است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جوامع بشری امروز از بی توجهی به فرهنگ قرآن رنج می برد، گفت: این جنایت ها و وحشی گری هایی که در دنیا مشاهده می شود به خاطر دوری از فرهنگ قرآن است.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امشب در دیدار حجت الاسلام موحدی نژاد، مدیرعامل موسسه ترویج فرهنگ قرآن اظهار داشت: قرآن و عترت از هم جداشدنی نیستند و حقیقت قرآن کریم در نزد اهل بیت(ع) است.

وی با بیان اینکه جوامع بشری امروز از عدم فرهنگ قرآن رنج می برند، گفت: این جنایت ها و وحشی گری هایی که در دنیا مشاهده می شود به علت بی توجهی به فرهنگ قرآن است، جهان از نظر علم و تکنیک کمبود ندارد اما برای اینکه دچار کمبود فرهنگ قرآن هستند در آتش علم می سوزند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز هیچ خدمتی بالاتر از رشد فرهنگی نیست، افزود: امید داریم در جهان شرایطی ایجاد شود که دشمنان دست از وحشی گری های خود بردارند و پذیرای قرآن و عترت باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی پیوند قرآن و عترت و نماز را یک پیوند اصولی دانست و تصریح کرد: در استان خراسان جنوبی باید در زمینه تربیت ساماندهی لازم صورت بگیرد، روح نماز آن چیزی است که در پیوند قرآن و اهل بیت نصیب اشخاص می شود./203/880/ب1

ارسال نظرات