۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۴۷۱۴۴۰
رییس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی کشور:

دشمن به آسمان امن جمهوری اسلامی ایران اعتراف دارد

رییس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی کشور گفت: امروز در گوشه گوشه کشور آسمان امنی را داریم که دشمنان نیز به داشتن آسمان امن جمهوری اسلامی ایران اعتراف کرده‌اند، تعداد پروازهایی که از آسمان عبور می‌کنند روز به روز افزایش پیدا می‌کند و آن هم به دلیل داشتن امنیت است.
انصاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام محمدعلی انصاری، رییس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی کشور ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از یگان‌های بزرگ پدافند در شرق کشور قرار دارد، اصلی‌ترین اولویت دفاع از کشور پدافند است که مقام معظم رهبری بارها بر این موضوع تأکید کردند.

وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند اولویت نخست ما ابتدا آسمان و سپس دریا است زیرا اگر قرار باشد خطری کشور را تهدید کند ابتدا دشمن از دریا به ما نزدیک و سپس از آسمان لطمه می‌زند.

رییس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی کشور با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره در مسأله دفاع از کشور پدافند را به عنوان اولویت اصلی معرفی کرده‌اند، افزود: امروز نیز مشاهده می‌کنیم که یکی از اصلی‌ترین نیازهای دفاعی کشور دفاع از آسمان است که بر عهده سربازان در پدافند است.

حجت الاسلام انصاری با بیان اینکه پدافند کارکنان دلسوز و کم توقع در اختیار دارد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری و نظام توجه ویژه‌ای به پدافند دارند، پدافند روز به روز در حال رشد است و این منطقه نیز یکی از مناطق حساس پدافند می‌باشد که گام‌های خوبی در این منطقه برداشته شده است.

وی ادامه داد: امروز در گوشه گوشه کشور آسمان امنی را داریم که دشمنان نیز به داشتن آسمان امن جمهوری اسلامی ایران اعتراف کرده‌اند، تعداد پروازهایی که از آسمان عبور می‌کنند روز به روز افزایش پیدا می‌کند و آن هم به دلیل داشتن امنیت است./203/880/ب1

ارسال نظرات