۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۴۷۱۴۹۷
نماینده مردم تبریز:

تنها مسیر پیشرفت و توسعه کشور، حاکمیت تفکر بسیجی است

سعیدی با بیان این که تنها مسیر پیشرفت و توسعه کشور، حاکمیت تفکر بسیجی است، گفت: اگر گذشته را فراموش کنیم، در آینده گرفتار خواهیم شد، دلبستگی به دشمنان دیرین انقلاب اسلامی ایران، اوج حماقت و ساده‌لوحی است.
محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی امروز در نشست بصیرتی خواهران بسیجی پایگاه های مقاومت تبریز با اشاره به این‌که بسیج را نقطه ثقل تحولات فرهنگی کشور است، اظهار داشت: اگر امام خمینی(ره) فرمودند؛ غفلت از بسیج از سوی مسؤولان باعث آتش دوزخ الهی خواهد شد، یک واقعیت است.

وی با بیان این‌که تنها مسیر پیشرفت و توسعه، حاکمیت تفکر بسیجی است، تصریح کرد: تفکر بسیج پیش از این تجربه شده و نشان داده است که در بدترین شرایط بهترین نوع مدیریت را ارائه می دهد، دوران 8 سال دفاع مقدس که دوره غربت انقلاب اسلامی ایران بود، ما هیچ حامی نداشتیم و در شرایطی کشور وارد یک جنگ تمام عیار شد که هیچ کشوری پشتیبان نظام نبود.

سعیدی افزود: در آن شرایط سخت، یک عده از خواص که 11 میلیون نفر هم رأی داشت و خود را عقل کل می دانست، اذعان داشت که ما امکانات و آمادگی نداریم و آمریکا و شوروی پشت صدام است و دستمان را بالا بگیریم و زمین بدهیم و زمان بگیریم و اجازه بدهیم دشمن تا هرجا که می خواهد پیشروی بکند تا ما زمان بخریم تا خودمان را پیدا کنیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس افزود: امام خمینی(ره) در آن دوران فرمودند که جنگ جنگ است، عزت و شرف ما در گرو همین جنگ است؛ اگر منتظر بمانیم که سازمان های بین المللی بین ما قضاوت کنند، عزت و شرف ما را از دستمان می گیرند؛ اگر حصر آبادان نشکند عزت و شرف ما زیر سؤال خواهد رفت، اگر جلوی صدام و رژیم بعث ایستادگی نکنیم عزت و شرف ما زیر سوال خواهد رفت.

وی با بیان این‌که تفکر بسیجی تنها راه نجات کشور از مشکلات فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است، افزود: صاحبان تفکر وابستگی به غرب هنوز خیال می کنند که آمریکا برای آنها راه‌های پیشرفت و تعالی را باز خواهد کرد، غافل از این‌که بدعهدی آمریکا و غرب سال‌هاست که تجربه شده است.

سعیدی افزود: باید قدر بسیج را بدانیم؛ چرا که بسیج می تواند در مملکت تحول ایجاد کند، می تواند انسان هایی تربیت کند که فکر این افراد به ظاهر خواص متصل به خدا باشد، قرآن می فرماید ما در مسیر کافران و مشرکان راه نجات قرار نداده ایم، اگر در مسیر کافران قدم برداریم، عزت و شرف خود را از دست خواهیم داد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که امروز نیازمند حاکمیت فرهنگ دفاع مقدس در سطوح عالی مدیریتی در کشور هستیم، گفت: اگر گذشته را فراموش کنیم، در آینده گرفتار خواهیم شد، دلبستگی به دشمنان دیرین انقلاب اسلامی ایران، اوج حماقت و ساده‌لوحی است./935/202/ب2

ارسال نظرات