۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۴۷۱۵۲۱
معاون تهذیب مدرسه امام جعفرصادق الوان خبر داد؛

پاسخگویی طلاب به سؤالات شرعی و اعتقادی دانش آموزان

معاون تهذیب مدرسه امام جعفرصادق الوان با اشاره به حضور طلاب در مدارس از پاسخگویی به سؤالات شرعی و اعتقادی دانش آموزان خبر داد.
تبلیغ

حجت الاسلام منصوری، معاون تهذیب مدرسه امام جعفرصادق(ع) الوان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ابراز داشت: با هماهنگی و همکاری طلاب این مدرسه فعالیت های فرهنگی، پاسخگویی به مسائل اعتقادی و شرعی و تبلیغ دین در مدارس و مساجد صورت می گیرد و فعالیت های مشابهی نیز در خود مدرسه از قبیل پاسداشت مناسبت های ملی و مذهبی برگزار می شود.

معاون تهذیب مدرسه امام جعفرصادق(ع) الوان با اشاره به اقامه نماز جماعت و پاسخگویی به مسائل شرعی از سوی طلاب اعزامی در مدارس، اظهار داشت: عمامه گذاری طلاب سطح یک مدرسه با حضور نماینده ولی فقیه و مدیر حوزه های استان در 17 ربیع الاول برگزار شد که بازخورد بسیار مثبتی در شهرستان داشت.

وی با بیان این که طلاب معمم پس از گذراندن مراحل مصاحبه به لباس روحانیت ملبس شدند، گفت: برگزاری جشن انقلاب در مدارس با حضور روحانیت از دیگر فعالیت های طلاب مدرسه است تا از این طریق نقش روحانیت برای معرفی انقلاب اسلامی و اهداف آن بیشتر تبیین شود که طبق بررسی ها چنین اقدامی اثر مطلوبی بر جای گذاشت.

حجت الاسلام منصوری برگزاری اردوهای تفریحی ـ فرهنگی را از دیگر فعالیت های این معاونت برای طلاب برشمرد و افزود: برقراری ارتباط با مدارس آموزش و پرورش جهت آشنایی دانش آموزان با محیط حوزه و جذب آنها به تحصیل در دروس حوزوی از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

وی به برنامه ریزی برای برگزاری جشن های انقلاب در دهه فجر و پیگیری برنامه های ابلاغی مرکز مدیریت اشاره و خاطرنشان کرد: دوره ای بلند مدت برای مبارزه با فرقه وهابیت و یمانی شناسی برگزار کردیم تا سربازانی برای انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب تربیت کنیم./303/9456/ب1

ارسال نظرات